شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

بروزرسانی ها
اینماد
شناسه پست: 2285
بازدید: 352
  • فرض کنید از یه سایت که اینماد داره 100 هزار تومان خرید کردید بعد محصول رو تحویل نمیده و از داخل اینماد شکایت میکنید کلا اینماد شما و سایت رو بهم وصل میکنه تا باهم به کنار بیاید حالا این پیام ها ممکنه 5 روز تا 60 روز بکشه بعد کنار نیومدید اینماد ارسال میکنه به مراجع ذیصلاح حالا اونجا هم باید انقدر صبر کنید تا بررسی کنن و شاید چندین ماه توی صف باشید یا حتی بررسی هم نشه اونم برای صد تومن ؟ خوب اینماد بابت چی هست ؟ این همه زمان برای چی؟ این همه وقت برای صد هزار تومان

    نظرتون و مشکلاتتون در مورد اینماد در کامنت بگوید!

    شکایت در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

    + چگونه در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی شکایت خود را ثبت نماییم؟

    فرایند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و به صورت غیرحضوری انجام می‏گیرد. به این ترتیب که متقاضی با مراجعه به این سامانه به آدرس enamad.ir، وارد بخش ورود به سامانه ثبت شکایات شده و با وارد کردن اطلاعات (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل، شناسه کاربری، رمز عبور و تکرار رمز عبور) حساب کاربری خود را ایجاد می‌نماید و پس از آن می‌تواند با ورود به کارتابل خود و با وارد نمودن اطلاعات (دامنه متشاکی، شماره فاکتور یا کد رهگیری خرید، نوع شکایت و توضیحات مربوط به شکایت) اقدام به ثبت شکایت نماید.

    + برای ثبت شکایت نیاز به درج چه اطلاعاتی می باشد؟

    متقاضی با مراجعه به سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به آدرس enamad.ir، وارد بخش ورود به سامانه ثبت شکایات شده و با وارد کردن اطلاعات (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل، شناسه کاربری، رمز عبور و تکرار رمز عبور) حساب کاربری خود را ایجاد می‌نماید و پس از آن می‌تواند با ورود به کارتابل خود و با وارد نمودن اطلاعات (دامنه متشاکی، شماره فاکتور یا کد رهگیری خرید، نوع شکایت و توضیحات مربوط به شکایت) اقدام به ثبت شکایت نماید.

    این مطلب رو هم بخون:  چگونه با مدل کانو (KANO) رضایت مشتری را افزایش دهیم؟ آشنایی با مدل کانو به زبانی ساده

    + برای ثبت شکایت آیا نیازمند به درج شماره پیش فاکتور و یا کد پیگیری خرید می باشد؟

    بله، درج شماره پیش فاکتور و یا کد پیگیری الزامی می باشد.

    + آیا امکان ثبت شکایت از تمامی کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد؟

    خیر، تنها خریداران می توانند شکایت از کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی را ثبت نمایند.

    + آیا بدون ثبت نام در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی امکان درج شکایت وجود دارد؟

    خیر، برای ثبت شکایت در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی می بایست ابتدا ثبت نام نمایید و سپس با نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده در سامانه اقدام به ثبت شکایت نمایید.

    + چنانچه قبلاً در بخش شکایت نماد اعتماد ثبت نام کرده باشیم آیا برای ثبت شکایت جدید می بایست مجدد ثبت نام نماییم؟

    خیر، شما می بایست با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه نماد اعتماد برای ورود به بخش شکایات دارید وارد کارتابل شکایاتتان شده و در آنجا اقدام به ثبت شکایت جدید نمایید.

    این مطلب رو هم بخون:  روش های انتخاب محصول برای فروشگاه اینترنتی

    + چگونه پس از ثبت شکایت در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی می توانم اطلاعات خود مانند شماره تماس و غیره را تغییر دهم؟

    شما می بایست هرگونه تغییر اطلاعاتی را که شخص شما قادر به تغییر آن نمی باشید را به ایمیل [email protected] اطلاع دهید.

    + چگونه می توانم شکایت خود را پیگیری نمایم؟

    شما می توانید با نام کاربری و رمز عبور خود که برای بخش شکایات سامانه نماد اعتماد الکترونیکی دارید وارد کارتابل شکایتتان شده و شکایت را پیگیری نمایید. لازم به ذکر است که از زمانی که شما شکایت را در سامانه ثبت می نمایید96 ساعت به فروشگاه فرصت داده می شود که به شکایت شما پاسخ دهد. چنانچه فروشگاه در مدت زمان تعیین شده پاسخ بدهد جوابیه ی ایشان برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید جواب خود را یا مجدداً برای فروشگاه و یا جهت میانجیگری به کارشناس نماد اعتماد الکترونیکی ارسال نمایید.

    + اگر کسب و کار شکایتی دریافت کرد که وارد نبوده (درست نبوده یا مرتبط نبوده) چه اقدامی باید انجام دهد؟

    ابتدا لازم است کسب و کار شکایات دریافتی را بررسی نماید، در شرایطی که کسب و کار شکایت مطرح شده را وارد نمی‌داند، بایستی پاسخ خود را در مدت زمان حداکثر 96 ساعت به مصرف‌کننده اعلام کند. در صورت عدم پذیریش مصرف کننده و اصرار بر ادامه شکایت کسب وکار یا مصرف کننده می توانند موضوع را به مرجع ذی‌صلاح ارسال کنند.

    سایت آماده چیست؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵