شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

بروزرسانی ها
d9bed8b3d8aa d985d987d985d8a7d986 da86db8cd8b3d8aad89f 612b7db018bff
شناسه پست: 5840
بازدید: 28

  • نوشتن پست مهمان

    ارسال پست مهمان به یکی از بهترین شیوه های سئو برای هر وب سایتی تبدیل شده است. همانطور که هر بازاریاب می داند، وبلاگ نویسی یک ابزار مهم برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت و افزایش ترافیک سایت است. اگر مدت زیادی است که وبلاگ نویسی می کنید، می توانید از روش پست مهمان به منظور جذب بازدید کنندگان استفاده کنید. اگر اطلاع کافی در مورد این روش ندارید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا اطلاعات کافی درباره آن را به دست آورید.

    پرواز و ارسال پست

    پست مهمان چیست؟

    در پست مهمان، شما برای وب سایت شخص دیگری مقاله ای نوشته و آن را منتشر می کنید. در مقابل، آن سایت در پست های خود به مقالات شما لینک می دهد. نوشتن پست مهمان راهی آسان برای افزایش ترافیک سایت است. نوشتن پست مهمان برای سایت های مرتبط و پر بازدید یکی از روش های کسب بک لینک رایگان و افزایش پیج رنک و بازدید سایت است. وبلاگ هایی که تعداد زیادی بازدید کننده دارند، دارای فید RSS بوده و هر پست برای افراد زیادی ارسال می شود. پست های مهمان شما تا حدودی معرف سایت و برند شما هستند. شما باید در پست های مهمان به خوانندگان دلیلی برای جستجوی شما بدهید. هدف شما علاوه بر استفاده افراد از محتوای شما، پیگیری و دنبال کردن موضوع محتوا توسط خوانندگان است. برای تحقق این امر، باید محتوای قابل اجرا و با کیفیت بالا تولید کنید. شما باید هر پست مهمان را با در نظر گرفتن مخاطب هدف برای وب سایتتان بنویسید و هر پست مهمانی که می نویسید، باید بر اهداف وبلاگ نویس نیز تمرکز کند.

    به طور کلی، وبلاگ نویسان مهمان برای وبلاگ های مشابه با بیزینس خود می نویسند تا:

    • ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند.
    • اعتبار دامنه خود را با استفاده از لینک های خارجی به دامنه های با اعتبار افزایش دهند.
    • اعتبار برند خود را افزایش دهند و
    • با همتایان خود در کسب و کارشان ارتباط برقرار کنند.

    در واقع، پست مهمان یک موقعیت برد برد برای هر دو سایت مهمان و میزبان محسوب می شود.

    قبل از شروع وبلاگ نویسی، این مقاله را بخوانید.

    چرا وبلاگ نویسی مهمان برای تجارت شما مهم است؟

    وبلاگ نویسی مهمان مزایای متعددی را برای هر بیزینسی ارائه می دهد. با نوشتن پست درباره تخصص خود در وب سایت های شرکت های دیگر، می توانید خود را به عنوان یک شخص قابل اطمینان در بیزینس خود معرفی کرده و برند خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید.

    اصول اولیه پست مهمان

    در اینجا چند دستورالعمل در مورد نوشتن پست مهمان که باید بدانید، آورده شده است.

    • پست های مهمان باید به خوبی نوشته شده باشد. موتورهای جستجو و مردم بهترین پست ها را انتخاب می کنند.
    • مخاطبان باید از موضوع محتوا اطلاع داشته باشند. آن ها می خواهند بیشترین بهره را از محتوا ببرند.
    • محتوا باید به گونه ای باشد که افراد تمایل به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی را داشته باشند. اشتراک گذاری آن محتوا باعث افزایش بازدید از آن می شود.
    • لینک های خارجی باید مفید و مرتبط با مقاله باشند.
    • در سایت هایی که پست های مهمان زیادی ارسال می کنند، پست مهمان ارسال نکنید. زیرا معمولا لینک ها در این سایت ها مفید نیستند.

    چه کسی می تواند یک پست مهمان بنویسد؟

    تقریباً هرکسی می تواند یک پست مهمان بنویسد، اما تعداد کمی می توانند یک پست واقعا خوب بنویسند که وایرال ( ویروسی) شود. شما به شخصه نمی توانید یک پست را ویروسی کنید. محتوای پست باید مفید، با موضوع مناسب و خوب نوشته شده باشد تا بتواند به مرور زمان باعث ایجاد ترافیک و ایجاد ارتباط شود.

    بیشتر پست های مهمان بین 500 تا 1000 کلمه است . گاهی اوقات ارزش دارد که برای نوشتن پست مهمان از یک متخصص کمک بگیرید. زیرا انجام مستمر این کار مهم است.

    این مطلب رو هم بخون:  صفر تا 100 کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    پست مهمان در سایت

    در مورد افرادی که پست مهمان را در سایت شما ارسال کنند، چطور؟

    اجازه ارسال پست مهمان به افراد برای وب سایت شما مفید بوده و درخواست از دیگران برای ارسال پست مهمان به سایتتان مشکلی ندارد. با این حال، اگر قصد دارید بین ارسال پست مهمان در یک سایت میزبان یا میزبانی از یک سایت دیگر یکی را انتخاب کنید، گزینه اول انتخاب بهتری است. زیرا همیشه بهتر است نام خود را به افراد جدید بشناسانید.

    نکاتی برای موفقیت در ارسال پست مهمان

    در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند یک پست مهمان عالی بنویسید.

    برای مخاطبان خود بنویسید

    بدانید مخاطبان وبلاگ کیست و مستقیماً برای آنها بنویسید.

    هر کتاب موفق به طور مستقیم با دردها ، مشکلات و نیازهای خوانندگان صحبت می کند. همین امر در مورد هر پست موفق وبلاگ صادق است. شما در خلا نمی نویسید. شما محتوایی که صرفا برای خودتان می نویسید را می توانید در دفترچه خاطرات بنویسید.

    وقتی شما در محتوای خود برای مخاطبان ارزش قائل می شوید ، آنها توجهشان را به شما جلب می کنند .

    با برند سایت مهمان هماهنگ شوید

    هر نویسنده یک برند دارد. برند شما به خوانندگان چیزی که شما ارائه می دهید و فایده آن برای مشتریان را نشان می دهد. برای ایجاد قوی ترین برند ممکن ، باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، پیام شما چیست و در چه زمینه ای تخصص دارید.

    همانطور که هر نویسنده دارای یک برند است ، هر وبلاگ نویس نیز دارای برند است. آنها مخاطب ، پیام و تخصص خاصی داشته و لحن و روش خاصی برای نزدیک شدن به اهداف دارند. بهترین پست های مهمان برند نویسنده را با برند وبلاگ نویس همسو می کنند. پست شما باید متناسب با لحن وب سایت میزبان باشد. اگر پست از دیدگاه سبک و طنز آمیز نوشته شده است، با یک سایت دانشگاهی وارد گفتگو نشوید.

    همه ما جنبه های متعددی داریم. ما می توانیم گاهی بخندیم و گاهی غمگین باشیم. شما هرگز در تشییع جنازه شروع به شوخی نمی کنید . شما به شیوه ای متناسب با شرایط رفتار خواهید کرد. همیشه باید خودتان باشید. اما اینکه خودتان باشید، مانع همسویی شما با برند وبلاگ نمی شود.

    با قالب وبلاگ آن ها هماهنگ شوید

    هر پست مهمانی که می نویسید، باید با قالب وبلاگ مطابقت داشته باشد. در برخی موارد، صاحبان سایت دستورالعمل هایی مشخص را برای ارسال پست مهمان به شما ارائه می دهند. پست خود را به 3 بخش تقسیم کنید. پست خود را زیر 1000 کلمه نگه دارید. هر چه به شما گفته می شود ، آن را دنبال کنید.

    هدف شما به عنوان نویسنده پست مهمان برآوردن نیازهای همه است: شما، وبلاگ نویس و مخاطبان.

    به قوانین ناگفته عمل کنید. به عنوان مثال، هر وبلاگ دارای سبک نوشتاری مشخصی است. شما مجبور نیستید آن را تقلید کنید، اما با سبک کاملا متفاوتی ننویسید.

    یا اگر وبلاگ نویس محدودیت کلمه ای به شما نمی دهد، آن را به عنوان فرصتی برای نوشتن مقاله 5000 کلمه ای در نظر نگیرید. اندازه متوسط ​​پست آنها را در نظر بگیرید.

    ارائه محتوای قابل اجرا

    فقط محتوای بسیار طولانی را به خوانندگان ارائه ندهید. چیزی را به آنها ارائه دهید که در واقع عملی باشد و بتوانند آن را انجام دهند. به هر اندازه که خوانندگان ارزش عملی از محتوای شما دریافت کنند، بیشتر به شما فکر خواهند کرد.

    هر بار که آنها از تاکتیک های شما برای جذب مشتری جدید ، نوشتن یک ایمیل موثر ، یا هر چیز دیگری که به آنها آموزش می دهید استفاده می کنند، به یاد آنها خواهید آمد.

    محتوای شما باید شامل لینک های داخلی باشد. اگر بتوانید به بهبود سئو سایت میزبان کمک کنید، وبلاگ نویسان شما را بیشتر دوست خواهند داشت. یکی از راه های این کار شامل پیوندهای داخلی به محتوایی است که قبلاً در سایت موجود است. لینک های داخلی نه تنها محتوای سایت را به هم متصل می کنند، بلکه به موتورهای جستجو نیز پیش فرضی از ساختار سایت می دهند. ایجاد لینک های داخلی به مهمترین پست ها ارزش لینک بیشتری می بخشد.

    این مطلب رو هم بخون:  اینگیجمنت چیست ؟ چطور نرخ تعامل را افزایش دهیم؟

    آموزش کامل لینک سازی داخلی را در استورمانستر بخوانید.

    فکر کنید یکی از فالوئر های شما در توییتر هیچ چیزی در مورد وب سایتی که برای آن پست مهمان ارسال می کنید، نشنیده است. او روی لینک شما کلیک می کند تا مطالب شما را بخواند ، و هنگام مطالعه مقاله شما، لینکی به مقاله جالب دیگری پیدا می کند.

    اکنون شما خوانندگان را در جریان خواندن مقاله های سایت میزبان قرار داده اید و به احتمال زیاد بعد از این از دنبال کنندگان پست های سایت میزبان می شوند. این چیزی است که برای یک وبلاگ نویس بسیار اهمیت دارد، زیرا آنها نیز همیشه به دنبال ایجاد طرفداران خود هستند.

    شما می توانید آموزش  سئو را به طور رایگان در مقاله سئوتراپی استورمانستر دریافت کنید.

    بلاگینگ مهمان

    کلیه تصاویری را که وب سایت میزبان به آن نیاز دارد، ارائه دهید

    وقتی وبلاگ نویسان به شما فرصت ارسال پست مهمان را می دهند، آنها را مجبور به انجام کارهای اضافی نکنید. یک پست آماده با هر آنچه که آن پست نیاز دارد از جمله تصاویر به آنها بدهید.

    تصاویر شما باید تصاویری با کیفیت بالا و حرفه ای باشند.

    حتی بهتر است از تصاویری که درسایت های دیگر پست شده است، استفاده نکنید. هیچ وبلاگ نویسی نمی خواهد همان تصویری را که در هزاران وب سایت دیگر پست شده، در محتوای خود قرار دهد.

    اندازه تصاویر شما نیز باید مناسب و فشرده باشد. شما به یک عکس با کیفیت بالا نیاز دارید ، همچنین عکس باید به سرعت بارگیری شود. اگر نمی دانید وضوح یا اندازه ایده آل چیست، با وبلاگ نویس مشورت کنید.

    در نهایت ، یک نام مناسب برای فایل ایجاد کنید. عنوان عمومی مانند “myphoto.jpg” یا “maninsuit.jpg” را به آن ندهید.

    نام تصاویر هم بر سئوی سایت تاثیرگذار است. به عنوان مثال، اگر پست شما در مورد چگونگی ایجاد یک دستور جلسه موثراست و عکسِ افراد را در یک اتاق کنفرانس نشان می دهد، نام عکس را می توانید جلسه بگذارید.

    خودتان باشید

    یکی از نکات مهم در تولید پست مهمان هماهنگی استایل، لحن و محتوای شما با پست های سایت میزبان است. این نکته باعث راضی نگه داشتن سایت میزبان نیز خواهد شد.

    اما شما باید در عین حال خاص باشید. شما باید بر خوانندگان تأثیری بگذارید که آنها را تشویق می کند تا به دنبال شما باشند. بهترین راه برای این کار این است که خودتان باشید.

    به قوانین و قراردادهای وبلاگ توجه کنید و به آنها احترام بگذارید. اما خودتان را کاملا محدود به آن ها نکنید. سایت میزبان به دلیل اینکه شما یک راه حل ، تخصص یا داستان منحصر به فرد برای اشتراک گذاری دارید، شما را انتخاب کرده است.

    نتیجه گیری

    ارسال پست مهمان در سایت های معتبر راهی  ارزان و عالی برای استفاده از موفقیت وبلاگ هایی است که در کسب و کار مشترک با شما محبوب شده اند. با یک مقدمه قوی شروع کنید که خوانندگان را جذب کند. این باعث می شود که آنها در هنگام مطالعه پست، بر روی لینک ها کلیک کنند. از ابزارهایی برای پیگیری نتایج افزایش ترافیک با تجزیه و تحلیل استفاده کنید. همیشه به دنبال فرصت های جدید وبلاگ نویسی مهمان باشید. روابط بلند مدت را با بیشتر سایت های میزبان تا حد ممکن ایجاد کنید تا به شما در افزایش صممیت کمک کند. در پایان از شما برای اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بود، متشکریم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مقاله، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵