شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

d8a7d986d988d8a7d8b9 d8aad8aed981db8cd981 d8afd8b1 d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1db8cd8a7d8a8db8c d988 d8a7d8b3d8aad8b1d8a7d8aada98db8c d987d8a7 604a0e2a2cd17
شناسه پست: 3493
بازدید: 1385
  • انواع تخفیف در بازاریابی و استراتژی های تخفیف دهی

    تعداد بسیار کمی از خریداران انتظار دارند که هنگام خرید آنلاین هزینه کامل محصولات و خدمات را پرداخت کنند. با توجه به اینکه کسب و کار های آنلاین بسیاری اکنون تخفیف ها و کوپن های دیجیتالی زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهند، به احتمال زیاد شما هم به یک کد کوپنی نیاز دارید که بر روی خرید آنلاین مشتری هایتان اعمال شود. کسب و کار ها به منظور افزایش نرخ تبدیل و افزایش وفاداری مشتری، به طور مرتب از انواع تخفیف در بازاریابی خود استفاده می کنند.

    سیاست های تخفیف دهی

    در این مقاله سیاست های تخفیف دهی را بررسی می کنیم.در حالی که تخفیف ها مطمئناً برای خریداران جذاب هستند، کوپن های دیجیتال همچنین می توانند وسیله موفقیت آمیزی برای تشویق افراد در رسانه های اجتماعی و همچنین بهبود بازاریابی از طریق ایمیل و … باشد. خریداران آنلاین باهوش می دانند که چگونه از کوپن ها به همراه سایر پیشنهادات و تخفیف های مختلف برای به حداکثر رساندن پس انداز خود استفاده کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند که این تخفیف ها می تواند به معنای فروش کم سود باشد و باعث ضرر شود.

    افزایش توزیع کد تخفیف های دیجیتالی

    اما بازاریابان همیشه در حال افزایش توزیع کد تخفیف های دیجیتالی خود هستند (27 درصد افزایش نسبت به سال گذشته و احتمالاً رشد آن ادامه خواهد داشت) تا پاسخگوی تقاضای خریداران باشند و این موضوع نه تنها باعث ضرر آن ها نمی شود بلکه بسیار پر سود هم خواهد بود. حال ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه کسب و کار ها می توانند یک استراتژی تخفیف ارائه دهند و همچنان اهداف مربوط به افزایش درآمد و سود خود را برآورده کنند؟ در این مقاله ما به بررسی انواع تخفیف در بازاریابی و تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

    تخفیف های دیجیتال چیست؟

    کوپن های دیجیتال، تخفیف و تبلیغاتی است که توسط کسب و کار ها به مشتریان فعلی و یا احتمالی خود ارائه می شود. کدهای تخفیف بیشتر اوقات با هدف جلب مشتری برای خرید از وب سایت های خرید آنلاین با ارائه یک درصد تخفیف مشخص، ارسال رایگان و یا تخفیف دیگر ارائه می شوند.

    کد تخفیف های فیزیکی و دیجیتالی

    اگرچه هدف انواع تخفیف در بازاریابی در درجه اول یکسان است، اما چند تفاوت جزئی بین کوپن های فیزیکی و نسخه های دیجیتال وجود دارد. کوپن های فیزیکی برای درج در استراتژی بازاریابی شما بسیار گران ترند. کوپن های فیزیکی متحمل هزینه چاپ، درج و توزیع می شوند، در حالی که کوپن های دیجیتال می توانند از طریق متن، ایمیل و ارتباطات ایجاد شده به صورت خودکار ارسال شوند.

    ارسال کد تخفیف های دیجیتال بسیار آسان است اما می تواند در دریای ایمیل هایی که اکثر صندوق های ورودی روزانه با آن ها روبرو هستند گم شود! مصرف کنندگان انتظار دریافت تخفیف ها و کوپن هایی دارند که با پیام رسانی تبلیغاتی و محصولات ارائه می شوند و ایمیل ها ممکن است نادیده گرفته شوند.

    چرا باید از استراتژی تخفیف در فروش محصولات استفاده کرد؟

    کسب و کار هایی که به مشتریان خود تخفیف هایی را ارائه نمی دهند نادیده گرفته می شوند و یا در مقابل یک رقیب شکست می خورند زیرا :

    1. 90٪ مصرف کنندگان از کد تخفیف استفاده می کنند

    مصرف کنندگان اغلب دوست دارند احساس کنند که گویی معامله و خریدی پرسود انجام داده اند. اتمام خرید با اعمال انواع تخفیف در بازار یابی ، احساس مثبت و اطمینان بخشی را در مخاطبان به وجود می آورد.  (حتی اگر به برای آن ها سودآور نباشد).

    1. خرید با کد تخفیف دیجیتال تا سال 2022 از مرز 90 میلیارد دلار خواهد گذشت.انواع تخفیف در بازاریابی

    امروز تلاش قابل توجهی برای آسان تر و سریع تر کردن استفاده از کد تخفیف های مختلف وجود دارد. ارائه یک تجربه کاربری عالی به مصرف کنندگان برای کسب و کار ها از اهمیت بالایی برخوردار است و شناخته شدن به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد به آن بستگی دارد. با پیشرفت در طراحی رابط کاربری برای دستگاه های تلفن همراه، این تعداد افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان بیشتری با استفاده از تلفن های خود خریدهای خود را انجام می دهند.

    1. 63٪ از خریداران می‌گویند که می‌خواهند کد تخفیف‌های بیشتری در دسترس داشته باشند.

    چه کسی تخفیف را دوست ندارد؟ علاوه بر این خرده فروشانی که به طور مرتب کد تخفیف ارائه می دهند، تکرار خرید مشتریان را می بینند که ممکن است به چنین رفتاری، یعنی تخفیف ها و مشوق ها عادت کرده باشند.

    1. ایمیل های دارای تخفیف باعث افزایش درامد تا 48٪ می‌شوند.

    جای تعجب نیست، ایمیل به ابزاری بسیار موثر در ارائه به موقع محتوای شخصی تبدیل شده است. استراتژی های بازاریابی که حتی سطح اولیه شخصی سازی را در بر می گیرند، مانند محتوا و یا پیشنهادهای مختلف برای محصولات بر اساس سابقه جستجو و یا خرید گذشته، اغلب عملکرد بسیار بهتری نسبت به پیام رسانی های عمومی دارند. ارسال انواع تخفیف در بازاریابی برای چنین پیشنهادی در صورت صحیح بودن نام گیرنده، پیشنهاد، زمان بندی و ترکیب محصولات با یکدیگر، می تواند اثربخشی آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

    سه نکته منفی تخفیف ها

    با وجود بسیاری از جوانب مثبت، همیشه نقاط ضعفی هم وجود خواهد داشت و شما باید این موارد را هنگام گنجاندن تخفیف ها در برنامه تبلیغاتی خود در نظر داشته باشید و آن ها را در سیاست تخفیف دهی خود رعایت کنید.

    1. ارزش درک شده پایین تر.

    تخفیف ها و کوپن های دیجیتالی به ویژه هنگامی که توسط کسب و کار برای افزایش مداوم سود دهی و فروش خود مورد سوء استفاده قرار می گیرند، از ارزش برند و محصول می کاهند. مردم تصور می کنند که تخفیف ها اغلب با محصولات نا موفق و یا بی کیفیت در ارتباط هستند و به همین علت کسب و کار باید آن را به قیمت بسیار ارزان به فروش برساند. جنبه ی منفی مربوط به تخفیف های یک محصول و یا خدمات این است که مردم فکر می کنند یک محصول از ابتدا باید قیمت مناسب داشته باشد و با اعمال تخفیف ها بسیار ارزان تر شود. این تخفیف ها گاهاً انتظار مصرف کنندگان را برای پایین آوردن قیمت تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند و در حالت کلی تخفیف ها ارزش درک شده ی بسیار پایینی را دارند. پس باید در اصول تخفیف دادن خود به این نکته توجه کنید.

    1. فروش با تاخیر و کم سود.

    وقتی تخفیف ها به طور منظم در بازاریابی استفاده می شوند، مطمئناً خطر تاخیر در فروش وجود دارد. این امر خصوصاً در مورد مشتریان دائم صدق می کند در اصل شما به آن ها آموزش می دهید تا از شما در حالت عادی خرید نکنند و با ارائه ی تخفیفات منتظر خریدی بهتر و پر سود تر باشند. برای مقابله با این موضوع سعی کنید در سیاست تخفیف گذاری خود کالاهایی که فروش کمتری دارند را نیز شامل تخفیفات کنید تا به یک تعادلی برسید و فقط کالاهایی را که قبلاً با ارزش قابل قبول در بازار می فروشند را شامل تخفیفات خود نکنید.

    این مطلب رو هم بخون:  همه چیز درباره سئوی اینستاگرام

    انواع تخفیف در بازاریابی چه برای به دست آوردن مشتری های جدید و چه برای حفظ مشتریان فعلی شامل هزینه های اضافی هستند. ارائه تخفیف ها یک استراتژی پایدار نیست و مشتریان را با نرخ بالاتر و کم سود تری نسبت به قیمت واقعی محصولات شما و ارائه یک محصول عالی و تجربه عالی ، جذب می کند و محصولات را به فروش می رساند.

    1. نرخ بالاتر در رها کردن سبد خرید.

    بسیاری از کسب و کار ها بدون اینکه بدانند به طور ناخواسته با درج کد تخفیف در تجربه پرداخت خود، باعث می شوند که مشتریان به صورت روزانه سبد خرید خود را رها کنند. آن دسته از مشتریانی که قصد خرید بدون انگیزه کافی را داشتند اکنون با ارائه ی تخفیف ها دلیلی برای خرید پرسود تر پیدا کرده اند، بنابراین اگر کالایی را پیدا نکنند رها کردن سبد خرید تنها راه آن ها خواهد بود.  بهبود جریان تسویه و تمرکز کمتر بر روی زمینه های ورود کد کوپن می تواند نرخ تبدیل سبد خرید را افزایش دهد . (بدون نیاز و اعتماد به فروش کم سود برای رسیدن به اهداف درآمد شما.)

    انواع تخفیف در بازاریابی دیجیتال

    اگرچه تخفیف های زیادی وجود دارد که به روش های مختلفی قابل استفاده هستند، اما این تخفیف ها رایج ترین مواردی هستند که پیدا خواهید کرد. کسب و کار ها همیشه به دنبال راه های جدیدی برای پذیرایی از میهمانان و نگه داشتن آن ها در وب سایت هایشان برای مدت طولانی تری هستند. این ممکن است شامل ارائه ی پاداش و یا ایجاد انگیزه ای از طریق تخفیفی باشد که می تواند در خرید بعدی آن ها اعمال شود. برای اجرای این کار در سایت وردپرسی خود می‌توانید از افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس استفاده کنید.

    کسب و کار ها همچنین ممکن است برای چنین ارزشی در قالب اطلاعات معامله کنند. در ازای آدرس ایمیل، تکمیل نظرسنجی و یا سایر اطلاعاتی که می توانند برای متناسب سازی تجربه خرید استفاده کنند، تخفیف ها را تا زمانی که مشتری درخواست آن ها را کامل کند ارائه دهد. دیدن این مورد به صورت پاپ آپ یا نظرسنجی روی صفحه انجام می شود.

    1. تخفیف های قابل بارگیری

    این نوع از انواع کد تخفیف در بازاریابی از تعدادی مکان مختلف برای مصرف کنندگان قابل دسترسی است. مشتریان کوپن ها را از وب سایت یک شرکت، مستقیماً از طریق ایمیل و یا از طریق شبکه های اجتماعی دریافت می کنند. بیشتر اوقات، این کد تخفیف ها از طریق دستگاه های تلفن همراه نیز قابل دسترسی هستند  .

    1. تخفیف های موبایل

    این نوع تخفیف مربوط به سیستم عامل های تجارت الکترونیکی می باشد که برنامه های تلفن همراه را در عملکرد خود ادغام کرده اند و تخفیف های خود را فقط برای تلفن همراه ارائه می دهند تا فروش بیشتری را در این کانال انجام دهند.

    1. کدهای تبلیغاتی

    محبوبیت فزاینده تجارت الکترونیکی به افزایش کدهای تبلیغاتی کمک زیادی کرده است . این شکل از تخفیف سریع تر دریافت می شود و استفاده از آن برای مشتری در نقطه فروش آسان تر است. این کدها ترکیبی از اعداد و حروف منحصر به فرد تشکیل شده اند و اغلب در طی مراحل پرداخت اعمال می شوند. اینها می توانند یکبار مصرف باشند، شخصی سازی شوند و یا یک کد عمومی باشد که می تواند به اشتراک گذاشته شود.

    1. تخفیف های خودکار

    تخفیف هایی که به طور خودکار در هنگام پرداخت اعمال می شوند، در حال افزایش محبوبیت هستند زیرا مصرف کننده برای دریافت تخفیف مجبور به انجام کاری نیست. این نوع کد تخفیف ها برای شرکت های تجارت الکترونیکی خوب عمل می کنند زیرا خرده فروشان آنلاین مشتریان را با پیشنهاد تخفیف فریب می دهند، بنابراین نرخ رها کردن سبد خرید و خرابی ها را کاهش می دهد.

    برای تعریف انواع تخفیف در بازاریابی در سایت خود می توانید از افزونه تخفیف و قیمت گذاری پویا استفاده کنید.

    مزایای ارائه ی تخفیف ها

    در صورت استفاده خردمندانه، تخفیف ها تنها با اختصاص دادن تلاش و بودجه ی کمتر می توانند مبلغ قابل توجهی برای درآمد بالا داشته باشند. هزینه ای کم با بازدهی کلان. در اینجا برخی از بزرگ ترین مزایای احتمالی ترکیب کمپین های تخفیف گذاری در تلاش های بازاریابی شما آورده شده است .انواع تخفیف در بازاریابی

    1. از شر اجناس کم فروش خلاص شوید.

    حتماً برای تمامی کسب و کار ها پیش آمده است که برخی از اقلام به اندازه کالاهای دیگر نمی فروشند و این موضوع کاملاً طبیعی است. اما بهترین راه برای خلاص شدن از شر این موارد چیست؟ یکی از اصول تخفیف دادن این است که برای این دسته از محصولات تخفیف بیشتری را ارائه دهید تا حداقل بتوانید متعادل شوید. گاهی اوقات حتی تخفیف های 10٪ به این مورد کمک می کند. با این حال، سود ناخالص خود را نیز در نظر بگیرید. تخفیف دادن  فقط مربوط به گرفتن پول نقد نیست. همچنین فرصتی برای افزایش مقادیر تخفیف در طول زمان است. ممکن است تخفیف 15 درصدی درست مانند تخفیف 25 درصدی که مایل بودید در ابتدا ارائه دهید، باشد و سوددهی یکسان باشد.

    1. لیست ایمیل خود را ایجاد کنید.

    داده ها بسیار ارزشمند هستند، خصوصاً اگر داده های مشتریان بالقوه باشند.  اگر در لیست ایمیل آن ها ثبت نام کنید، بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیکی تخفیف کمی را ارائه می دهند. شما هم می توانید این کار را انجام دهید و فقط با دادن 10٪ تخفیف به سرعت یک لیست ایمیل 1000+ نفره بسازید! 10٪ انگیزه ارزشمندی است حتی اگر تخفیف های بیشتری به صورت آنلاین ارائه شود.

    1. تشویق مشتریان برای هزینه بیشتر.

    افزودن آستانه هزینه در انواع تخفیف در بازاریابی راهی عالی برای افزایش مقادیر متوسط ​​سفارش و استفاده از تخفیف ها به صورت خودکار در دوره های تبلیغات است. به عنوان مثال، درج پیامی از جمله “شما فقط 30 هزار تومان با دریافت 20٪ تخفیف در کل سفارش خود فاصله دارید” کار سختی نیست! این کار دلیل بیشتری برای خرید در سایت شما به مصرف کننده می دهد و احتمال افزودن وی به سفارش خود را افزایش می دهد. استفاده از کوپن و یا تخفیف اعمال شده به صورت خودکار در اینجا پاداش بسیار خوبی برای خریدار شما است.

    1. اثربخشی خود را اندازه گیری کنید.

    تخفیف ها همچنین می توانند به عنوان دستگاه تست یک کانال بازاریابی استفاده شوند. اگر یک کد 10٪ متفاوت در فیس بوک، اینستاگرام و یک کمپین ایمیل قرار دهید، می توانید ببینید که کدام کانال بهترین عملکرد را دارد. اگرچه این یک تست علمی نیست، اما با گذشت زمان (با فرض وجود حجم کافی) شما را راهنمایی می کند که مشتریان شما در کدام کانال بهترین واکنش را نشان می دهند. این می تواند به شما ایده های خوبی در مورد مکان بهتر برای بازاریابی خود ارائه دهد .

    1. به مشتریان فعلی خود برای معرفی کردن محصولات شما به دیگران پاداش دهید.

    بیشتر برنامه های ارجاع اساساً با کوپن و تخفیف اجرا می شوند. مراجعه برای مشتریان فعلی و خریدهای جدید یا “دوستان” است. هرکدام برای انجام اقدامی کوپن دریافت می کند. مشتری موجود با استفاده از کوپن برای استفاده از مشتری جدیدی را به فروشگاه معرفی می کند. هنگامی که مشتری جدید سفارشی می دهد، مشتری اصلی کوپن تخفیف یا پاداش دریافت می کند که می تواند برای سفارش بعدی آن ها اعمال شود.

    1. محدودیت زمانی را اضافه کنید.

    “تا 13 فروردین ساعت 12 شب سفارش دهید تا 20٪ تخفیف بگیرید!”

    این مطلب رو هم بخون:  بهترین استراتژی های مناسب قیمت گذاری و راز فروش بیشتر

    عامل اضطراری و یا ترس از دست دادن برای افزایش نرخ تبدیل فوق العاده است و محرکه ی بسیار قوی می باشد. این محدودیت زمانی بسیاری از مشتریان را به سمت خرید کردن سوق می دهد زیرا آن ها می ترسند که محصول شما را از دست بدهند. فرصت خود را با ارائه انواع تخفیف در بازاریابی حتما واقع بینانه جلوه دهید، اما نه چندان واقعی که بتواند کارایی خود را از دست بدهد.

    1. بازخورد مشتری را دریافت کنید.

    “در نظرسنجی ما شرکت کنید و 20٪ تخفیف بگیرید!”

    این نظرسنجی های کوتاه می تواند از چند طریق کلید بهبود تجارت شما باشد و ارزش آن بسیار بیشتر از کوپن 20٪ است. در مجموع ، این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تجربه بسیار بهتری را بسازید و در آینده از تخفیفات کمتر اطمینان کنید. افزونه تخفیف به ازای ثبت نظر این کار را برای شما راحت می کند.

    1. تعطیلات را هدف قرار دهید.

    استفاده از تعطیلات و مناسب ها و رویداد ها می تواند به شما در جشن گرفتن در کنار مشتریان کمک کند. همچنین استفاده از فرهنگ عامه در استراتژی های بازاریابی کاربردی تر و به یادماندنی تر است. این یک کمپین قابل تکرار است که می تواند برای تأمین نیازهای سالانه کسب و کار شما تغییر کند.

    تخفیف های خود را به مشتریان خود ارائه دهید.

    هنگامی که یک استراتژی جامع و قابل پیش بینی برای ارائه انواع تخفیف در بازاریابی ایجاد کردید، باید آن را به زبان بیاورید. در اینجا چند روش معمول وجود دارد که می تواند به شما در این راه کمک کند. اینها تکنیک های اثبات شده ای هستند که برای بسیاری از کسب و کار ها نتایج مثبتی به همراه داشته اند. همچنین می توانید برخی از این موارد را در بازه زمانی تکرار کنید بدون اینکه خطر قدیمی شدن در آن ایجاد شود.

    1. ایمیل

    هر زمان که اقدام به فروش کالا، راه اندازی کالای جدید و غیره می کنید، یک کد کوپن در ایمیل های خود قرار دهید. ایمیل های تولید شده را نیز فراموش نکنید. اگرچه هر یک از آن ها هدف خاصی دارند، اما به شرطی که ابتدا این اطلاعات ارائه شود، از جمله مشوق اضافی، آزمون خوبی برای اندازه گیری نتایج است.

    1. شبکه های اجتماعی

    یک تخفیف 24 ساعته فقط در استوری اینستاگرام و فیس بوک خود ثبت کنید! این باعث ایجاد فوریت، به موقع بودن، و یک دستورالعمل برای دستیابی به حداکثر توانایی در خرید محصولات می شود. درخواست از دنبال کنندگان برای به اشتراک گذاشتن آن نیز باعث افزایش میزان درگیری، تعامل و تلاش شما در زمینه نام تجاری می شود. برای انجام این کار باید مدبر و خلاق باشید زیرا به معنای واقعی کلمه هزاران پیشنهاد و تبلیغات اسپانسر دیگر در منابع خبری برای افراد وجود دارد. شما واقعاً باید از جمعیت متمایز باشید تا این کار را به یک سودآوری سودمند تبدیل کنید.

    1. تبلیغات

    هر چیزی از تبلیغات فیس بوک گرفته تا تبلیغات Google Display می تواند یک کد تخفیف در تصویر داشته باشد. این استراتژی تخفیف نه تنها انگیزه مشتری را برای کلیک کردن را فراهم می کند بلکه به شما کمک می کند تا در مورد کانال مورد استفاده خود اطلاعات کسب کنید.

    1. پیام کوتاه

    فروشگاه های بیشتری ترجیح می دهند تخفیف ها را از طریق پیام کوتاه یا SMS ارسال کنند تا مشتریان بتوانند از طریق سیستم عامل تلفن همراه خود چک کنند. مجوز در اینجا مهم است و نرخ خاموش کردن تبلیغات هنوز بسیار کم و قابل قبول است. ارائه تخفیفات از طریق پیام کوتاه یک روش عالی برای ایجاد لیست پیامکی شماست. مسئولیت ارسال پیام کوتاه را بر عهده داشته باشید زیرا این هنوز یک رسانه جدید برای کسب و کار ها است و می تواند به راحتی از مرز “آنچه در زمینه ی ارتباطات قابل قبول است” عبور کند.

    1. لینک های وابسته و با افیلییت

    ارائه لینک های شرکت وابسته با تخفیف ها می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای جلب مشتری به خرید باشد. به اشتراک گذاری این نوع از لینک ها به بازاریابی دهان به دهان نزدیک می شوید. استفاده از یک شبکه قوی از شرکت های وابسته می تواند هزینه های بازاریابی ، هزینه های خرید و هزینه تبلیغات را کاهش دهد.

    1. کدهای تخفیف برای اینفلوئنسر

    اینفلوئنسرها اغلب کد کوپن خود را دارند. از این طریق می توانید با یک  اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنید ،  یک کد تخفیف منحصر به فرد به آن ها بدهید و نحوه عملکرد خود برای انجام تبلیغات خاص را تحت تأثیر قرار دهید.

    1. رویداد ها

    شرکت در نمایشگاه ها، جشنواره ها و رویدادهای محلی از تکنیک های عالی در زمینه برند سازی و شبکه سازی است. ارائه مشوق ها و ویژه برنامه های نمایشی به صورت تخفیف به همراه بازاریابی حضوری واقعی، شانس شما را در تبدیل مشتریان جدید افزایش می دهد.

    مقاله مرتبط

    نتیجه گیری

    تخفیف ها مطمئناً راهی جذاب برای افزایش فروش هستند. گنجاندن آن ها در بازاریابی شما می تواند به سرعت مشتری شما ترغیب به خرید کند و نرخ تبدیل شما را به طور موقت افزایش دهد. در حالی که راهی برای جایگزینی واقعی برای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت گذاری منصفانه وجود ندارد، تخفیف ها هنگامی که رقابت گرم می شود یا انتظار مصرف کننده آن را الزام می کند، پشتیبانی خوبی از این تلاش ها انجام می دهند.

    بر این اساس برای انواع تخفیف در بازاریابی خود خوب برنامه ریزی کنید و بودجه خود را تنظیم کنید، زیرا مجذوب شدن در ارائه ی تخفیف بیشتر می تواند یک استراتژی بسیار پرهزینه و ناپایدار باشد که بسیاری از مشاغل قادر به استفاده از آن نیستند. کوپن ها به تنهایی ارزش برند شما را ایجاد نمی کنند، اما ارائه یک تجربه بسیار خوب با استفاده از یک استراتژی تخفیف هوشمند و یک محصول با کیفیت می تواند به شما در توسعه ی کسب و کارتان کمک کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵