شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

جستجوی ناشناس
شناسه پست: 2880
بازدید: 1148
  • جستجوی ناشناس چیست و آیا بر رتبه بندی SEO وب سایت شما تأثیر دارد؟ در این مقاله به موضوع تاثیر incognito بر سئو خواهیم پرداخت و بررسی می کنیم که CTR چیست و کدام یک از آن ها در رتبه بندی وب سایت شما تأثیر دارد.

    از جمله سوالاتی که ممکن است ذهن دارندگان وب سایت های مختلف را به خود در گیر کرده باشد این است که آیا جستجوی ناشناس بر رتبه بندی SEO وب سایت ما تأثیر دارد؟ یا این که اگر ما در حال جستجو از محل کار با شبکه اینترنتی به صورت اشتراکی هستیم آیا این مورد نیز بر روی سئو سایت تاثیر می گذارد یا خیر؟

    این سوالات بسیار مهم هستند و نیاز است که شما جواب درست این سوالات را بدانید، زیرا موارد زیادی را شامل می شوند.

    قبل از اینکه بتوانیم به سوال تاثیر incognito بر سئو پاسخ دهیم، باید ببینیم چه چیز هایی واقعاً بر رتبه بندی سئو وب سایت شما تأثیر می گذارد و همچنین این که حالت ناشناس در واقع چه کاری انجام می دهد.

    می دانیم که گوگل صدها فاکتور مختلف برای رتبه بندی وب سایت ها و وبلاگ ها دارد. حتی اگر همه مواردی را که متخصصان SEO به طور تصادفی در توییتر منتشر می کنند را با هم جمع کنیم هنوز نتوانسته ایم به تمام فاکتور های رتبه بندی وب سایت ها در گوگل دست پیدا کنیم.

    در میان این صد ها فاکتور برخی از اطلاعات اساسی است که Google می تواند از مرورگر شما بری اعمال رتبه بندی دقیق تر وب سایت ها به دست بیاورد.

    وقتی جست و جو می کنید، آن ها می دانند که مرورگر شما در چه کشور قرار دارد و زبان اصلی وب سایت که تنظیم شده است چیست، آن ها موقعیت مکانی شما را نیز می دانند و اگر شما یک مجموعه کوکی Google دارید، آن ها از سابقه جست و جوی شما در وب سایت های مختلف نیز مطلع هستند.

    همه این موارد برای کمک به ارائه نتایج جست و جوی مرتبط تر به طور خاص برای شما و تمام افرادی که موردی را در موتور های جست و جو دنبال می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند و تاثیر incognito بر سئو را توضیح می دهند که چرا ممکن است مجموعه ای متفاوت از نتیجه را نسبت به سایر افراد در نتایج جست و جو خود مشاهده کنید.

    اگر دائماً چیزی را جست و جو می کنید و مرتبا بر روی همان نتیجه مورد نظر خود کلیک می کنید، Google (و Bing) این را تشخیص داده و شروع به نمایش نتایج بالاتر برای آن جست و جو می کند. و این کار برای شما مفید است زیرا تعداد زیادی از افراد هنوز هم از جست و جو به صورت ناوبری برای دسترسی به مطالب خود استفاده می کنند (به عنوان مثال ، افراد مختلف در جهان به جای این که  به مرورگر خود وارد شوند و آدرس facebook.com تایپ کنند و به ان مراجعه کنند، در Bing فیس بوک را تایپ می کنند و بر روی لینک آن کلیک می کنند).

    این مطلب رو هم بخون:  الگوریتم مرغ مگس خوار و تجربه جستجوی دقیق

    اگر به دنبال مواردی هستید که بیشتر حالت محلی دارند مانند یک فروشگاه در محله شما، آن ها می توانند از موقعیت مکانی شما برای ارائه نقشه استفاده کنند.

    این که این نقشه به چه شکل به شما نشان داده می شود (و حتی جایی که برای شما نشان داده می شود) می تواند به فاصله شما از مشاغل مختلف نیز بستگی داشته باشد.

    جستجوی ناشناس

    جستجوی ناشناس (incognito) در واقع چه کاری انجام می دهد و تاثیر incognito بر سئو چیست؟

    یک نسخه اصلی از Google در مورد نحوه کار مرور خصوصی وجود دارد که شما می توانید آن را جست و جو کنید و به صورت کامل مطالعه کنید، اما نگران نباشید ما نکات کلیدی این مقاله را برای شما در زیر خلاصه می کنیم.

    هدف از حالت جستجوی ناشناس ، پنهان کردن سابقه شما در مقابل افراد دیگری است که از دستگاه مشابه شما استفاده می کنند.

    و به این معنی نیست که هیچ رد پایی از شما در اینترنت نگذارد.

    برای این که رد شما در اینترنت کم تر شود، یک VPN و TOR، وای فای بدون رمز همسایه خود و احتمالاً یک کپی از Tails Linux که بر روی یک ماشین مجازی اجرا می شود، نیاز دارید که می توانید از ان ها استفاده کنید.

    هنگامی که شما از حالت جستجوی ناشناس استفاده می کنید، هنوز تعداد زیادی اطلاعات وجود دارد که Google و Bing می توانند درباره شما بدانند. این موارد عبارتند از:

    • آدرس IP شما
    • موقعیت مکانی شما.
    • هر موردی که در نشست های مختلف در وب سایت های مختلف شما انجام دادید.

    این بدان معناست که Google و Bing همچنان می توانند نتایج سفارشی را براساس IP / موقعیت مکانی / غیره به شما نشان دهند.

    به همین دلیل است که وقتی متخصصان مشهور سئو در یک کنفرانس از همه می خواهند جستجو کنند و روی یک نتیجه کلیک کنند، می توانید نتیجه بالاتر نشان دهید.

    به این دلیل که همه شما از یک آدرس IP یکسانی در یک مکان استفاده می کنید و موتور جست و جو نتیجه خود را با صد ها جستجو در گذشته شما تنظیم می کند و این کار را براساس اطلاعات و موقعیت مکان ISP انجام می دهد و نه با استفاده از کوکی های ذخیره شده مرورگر شما.

    تاثیر جستجوی ناشناس incognito بر سئو

    این ما را به اصل سوال تاثیر incognito بر سئو و جستجو با حالت ناشناس سوق می دهد. در حالی که یک جواب کامل و دقیق برای آن وجود ندارد، بخشی از این سوال با موضوع نرخ کلیک و رتبه بندی وب سایت شما سر و کار دارد.

    این مطلب در همان مقاله اصلی از سمت گوگل منتشر شده است اما ما خلاصه آن را برای شما اورده ایم: گوگل می گوید در الگوریتم رتبه بندی معمولی نرخ هر کلیک بر روی رتبه بندی وب سایت ها تاثیر دارد نه این که چه کسی آن کلیک را انجام می دهد. منظور آن ها از این حرف این است که وقتی شخصی سازی و سابقه و همه این موارد را از بین می برید، آن ها از CTR در الگوریتم استفاده نمی کنند.

    این مطلب رو هم بخون:  آشنایی با گوگل ادسنس و راه های کسب درآمد

    این بدان معنا است که نتایجی که برای شما نشان می دهد بر حسب سابقه جستجو و موقعیت مکانی شما نخواهد بود بلکه فقط بر اساس نرخ کلیکی است که بر روی لینک وب سایت انجام شده است.

    اما حق ثبت اختراع و سایر اظهارات چه می شود؟

    این جایی است که بسیاری از سردرگمی های SEO وجود دارد.

    اگر چه آن ها ممکن است از CTR به عنوان یک عامل رتبه بندی سخت استفاده نکنند، اما استفاده های قانونی بسیاری برای آن وجود دارد.

    به عنوان مثال، اگر آن ها یک آزمایش A / B را بین انواع الگوریتم جستجو انجام می دهند، CTR یک معیار مناسب برای بررسی انتخاب می شود تا ببیند کدام یک از نتایج برای بازدید کنندگان وب سایت ها بهتر است.

    به همین ترتیب، اگر آن ها متوجه شده باشند که نقشه برای یک نوع جستجوی خاص هیچ کلیک نمی آورد، ممکن است تصمیم بگیرند که برای آن نوع از جست و جو ها دیگر نقشه نشان داده نشود.

    آن ها همچنین ممکن است از CTR برای تعیین این که برای چه افرادی بهتر است جعبه یا ویژگی مشابه را مشاهده کنند، استفاده کنند.

    آیا Google از CTR برای بهینه سازی نتایج جستجو وب سایت های مختلف استفاده می کند؟

    با توجه به مطالبی که گفته شد Google از CTR برای بهینه سازی نتایج جستجو وب سایت های مختلف استفاده می کند.

    آیا گوگل مانند تصور سئو کاران از الگوریتم ها استفاده می کنند؟

    قطعا خیر

    شما می توانید بر روی نتیجه خود کلیک کنید یا از افراد دیگر بخواهید هر آن چه را که می خواهید بر روی نتیجه شما کلیک کنند، این باعث بهبود رتبه شما نمی شود.

    یک سئو کار معروف در این زمینه می گوید: مگر اینکه در مورد نتایج درون بسته نقشه محلی یا موارد دیگر صحبت کنید. من برخی از شرکت های سود جو را می شناسم صد ها نفر دارند که بر روی لینک ها کلیک می کنند و داخل وب سایت ها می روند و به نظر می رسد که این کار هنوز هم جواب می دهد – اما فقط در ویژگی های جستجوی محلی خاص، نه در جست و جوی عمومی.)

    بازگشت به این سوال: آیا حالت جستجوی ناشناس با هر یک از مواردی که در بالا گفتم ترکیب می شود؟ پاسخ منفی است.

    امیدوارم شما با مطالعه مقاله تاثیر incognito بر سئو و جستجوی ناشناس با برخی از تفاوت های ظریف در مورد آن چه که جست و جو در صفحه ناشناس و صفحه عادی دارد آشنا شده باشید و بدانید که چگونه بر روی نرخ کلیک شما تاثیر می گذارد و بتوانید از آن برای رشد وب سایت خود استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵

    نویسنده

    WebMaster
    طراح و برنامه نویس وب