شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8b5d981d8add987 d981d8b1d988d8af d986d988d8b1d988d8b2db8c d988 d985d8b2d8a7db8cd8a7db8c d8a2d986 d8afd8b1 d8a7d981 60462178d17a0
شناسه پست: 3459
بازدید: 1125

  • اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید، بدون شک می دانید که صفحات فرود و یا لندینگ برای فروش و افزایش بازدهی چقدر مهم و تاثیر گذار است. با نزدیک شدن به ایام عید تاثیر گذاری طراحی صفحه فرود نوروزی بیشتر از قبل حس می شود و شما باید بر اصول نوشتن متن برای ساختن صفحه فرود بی نظیر نوروزی تسلط داشته باشید. در واقع صفحه فرود شما 10 ثانیه زمان دارد تا بتواند علاقه بازدید کننده را جلب کند و همانطور که می دانید این زمان زیادی نیست.

    صفحه ی فرود یک صفحه وب که به طور خاص برای جلب بازدید کنندگان از آن صفحه برای ثبت نام در رویداد شما طراحی شده است. یک صفحه فرود، یک صفحه وب مستقل و متمایز از وب سایت اصلی شما است که برای یک هدف متمرکز طراحی شده است. در مورد رویداد نوروز، صفحه مربوط به این رویداد و طراحی صفحه فرود نوروزی نیز باید از نوع یک صفحه فرود باشد.

    اما طراحی صفحه فرود نوروزی شما نمی تواند افراد را برای شرکت در کمپین شما تحت فشار قرار دهد و یا آن ها را مجبور به انجام کاری کند. تحت فشار قرار دادن مخاطب منجر به تجربه ی کاربری بد و دلسرد شدن آن ها می شود. بنابراین ایجاد تعادل بین طراحی چشم نواز و پیام رسانی قوی بسیار مهم است.

    صفحه ی فرود و یا لندینگ پیج چیست؟

    صفحه فرود هر صفحه وب است که افراد می توانند روی آن فرود بیایند، اما در حوزه بازاریابی، این صفحه معمولاً یک صفحه مستقل، متفاوت از صفحه اصلی شما و یا هر صفحه دیگری است که برای یک هدف واحد و متمرکز ایجاد شده است. برخلاف سایر صفحات وب، که به طور معمول اهداف زیادی دارند و باعث تشویق به خرید و … می شوند، صفحات فرود با یک تمرکز یا هدف واحد طراحی می شوند. این تمرکز باعث می شود که صفحات فرود به بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین های بازاریابی و کاهش هزینه های دستیابی به قیمت برتر و یا فروش تبدیل شود.

    طراحی صفحه فرود نوروزی

    یک صفحه فرود خوب بر روی یک جریان خاص از ترافیک متمرکز شده است. مثلاً بر روی یک کمپین نوروزی که تبلیغ لوازم آرایش را انجام می دهد. از آنجا که صفحه مقصد فقط افرادی را هدف قرار می دهد که به این لوازم آرایش علاقه مند هستند، می توانید درصد بالاتری از بازدید کنندگان وب سایت خود را به لیدها تبدیل کنید. صفحه فرود زیبا و اصولی به شما این امکان را می دهد که در ازای ارائه خدمات تجارتی خود، نوعی پیشنهاد ویژه، تخفیف و … را به مخاطبان خود ارائه دهید تا از این طریق درآمد خود را افزایش دهید.

    شما می توانید در صفحه ی فرود و لندینگ نوروز خود افراد را از طریق کلیک بر روی یک لینک و یا دکمه ای، دعوت به انجام کاری کنید. یک صفحه فرود خوب با متقاعد کردن مشتری احتمالی آن را ترغیب به انجام کاری می کند. صفحات فرود را می توان از طریق جستجوی کلی و یا از طریق وب سایت خود پیدا کرد و احتمال اینکه مشتری بالقوه در آنجا باشد را افزایش می دهد. صفحه فرود لزوماً یک صفحه نیست، در واقع، کارشناسان بازاریابی پیشنهاد می کنند که شما چندین صفحه فرود را که هدف آن تقسیم بندی مشتریان است، داشته باشید.

    تفاوت لندینگ پیج و صفحه اصلی در چه چیزی است؟

    همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، در حالی که صفحه اصلی موارد مورد تمرکز بسیار زیادی دارد صفحه فرود بسیار متمرکز تر است. جالب است بدانید که داشتن لینک های کمتر در صفحه اصلی، تبدیل ها را افزایش می دهد، زیرا تعداد کلیک های کمتری وجود دارد که بازدیدکنندگان را دعوت به عمل می کند. به همین دلیل بازاریابان خبره همیشه از یک صفحه فرود اختصاصی به عنوان مقصد بازدید خود استفاده می کنند.

    مطمئنا، صفحه اصلی شگفت انگیز به نظر می رسد. این صفحه برند شما را نشان می دهد، به شما امکان می دهد طیف وسیعی از محصولات را کشف کنید، و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و ارزش های آن ارائه می دهد. یک بازدید کننده از طریق صفحه فرود می تواند به هر کجا مراجعه کند برای کاری درخواست کند، برخی از اطلاعیه های مطبوعاتی را بخواند، شرایط خدمات را بررسی کند. اما لزوماً خریدی نخواهند کرد.

    مزایای صفحه فرود نوروزی

    ما به تمامی افرادی که صاحب یک وب سایت و کسب و کار اینترنتی هستند، پیشنهاد می کنیم برای نوروز یک لندینگ پیج اختصاصی و صفحه فرود با موضوع سال نو طراحی کنند، زیرا:

    صفحات فرود نوروزی منجر به افزایش تبدیل می‌شود.

    داشتن یک صفحه هدفمند که مستقیماً به یک پیشنهاد خاص یا محصول خاص مرتبط باشد برای تأمین ارزش اولیه بسیار حیاتی است و می تواند بازدیدکنندگان سایت جدید را به ارائه اطلاعات خود در ازای دریافت پاداش به خرید محصول ترغیب کند. در نهایت، یک صفحه فرود می تواند ضمن ایجاد تجربه کاربری بهتر، به افزایش نرخ تبدیل ها نیز کمک کند. به علاوه، یک صفحه فرود به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام نوع از محتوا را برای تولید لید سریع تر و موثرتر به بازدیدکنندگان خاص ارائه دهید.

    شرکت های زیادی با تبلیغات از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی خود ترافیک ارگانیک را به صفحه اصلی خود ارسال می کنند. این یک فرصت بزرگ برای شما است. هنگامی که می دانید جریانی از ترافیک هدفمند به وب سایت شما وارد می شود، می توانید با استفاده از یک صفحه هدفمند نوروزی، احتمال تبدیل این ترافیک به لید را افزایش دهید.

    صفحات فرود می توانند بینش های بیشتری در مورد مخاطبان هدف شما ارائه دهند.

    با ایجاد صفحات مختلف فرود با پیشنهادات تقسیم شده، می توانید موضوعات را با بالاترین نرخ تبدیل کنید. این می تواند بینش ارزشمندی در مورد علایق مخاطب شما ایجاد کند. شما ممکن است از داده هایی که از صفحات فرود خود جمع می کنید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی شخصی و هدفمند استفاده کنید. بعلاوه، صفحات فرود تنها به شما نمی گویند که مخاطب شما کدام محتوا را بیشتر دوست دارد – بلکه به شما می گوید آن ها کدام کانال را ترجیح می دهد. این می تواند تیم بازاریابی شما را قادر سازد تا استراتژی های خود را بیشتر اصلاح کند، محتوا را تبلیغ کند و با مخاطبان خود در کانال (هایی) که از قبل استفاده می کرد ارتباط برقرار کند.

    به عنوان مثال، فرض کنید شما متوجه شده اید که صفحات فرود مربوط به تجارت الکترونیکی عملکرد فوق العاده خوبی دارند و بیشتر آن کاربران صفحه فرود شما را از طریق تبلیغات پولی شما در اینستاگرام و یا فیس بوک می یابند. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا در وهله اول مخاطبان آن شبکه های اجتماعی را هدف قرار دهید و همچنین در نظر بگیرید که چگونه می توانید محتوای تجارت الکترونیکی اضافی را به طور کلی در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

    صفحات فرود می توانند لیست مشترکان ایمیل شما را رشد دهند.

    در ازای مطالب ارائه شده در صفحه فرود خود، معمولاً شما از کاربران می خواهید ایمیل و نام خود را ارائه دهند. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت لیست مشترکان ایمیل خود را رشد دهید و آن لیست را برای ارائه ایمیل های پیگیری شخصی تر، تقسیم بندی کنید. افرادی که در ازای دریافت محتوا و یا اطلاعات مربوط به محصول و یا خدمات شما فرمی را پر کرده اند، در واقع به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند که این موضوع این اطمینان را می دهد لیست مشترکان شما با آگهی های بالقوه با کیفیت بالاتری افزایش یابند.

    صفحات فرود قابل آزمایش هستند.

    صفحه فرود در اغلب اوقات فرصتی خارق العاده برای خلاقیت و آزمایش طرح های مختلف برای تعیین اینکه کدام یک از تصاویر و متن ها بهترین عملکرد را با مخاطبان شما دارند، است. بعلاوه، آزمایش صفحه فرود جدید به جای ایجاد تغییرات عمده طراحی در کل وبلاگ یا زیرساخت وب سایت، معمولاً ریسک کمتری دارد. می توانید به راحتی با استفاده از یک آزمون ببینید کدامیک از کپی ها، طرح های برجسته، تصاویر و عناصر صفحه نرخ تبدیل بالاتری دارند. این بدان معنی است که شما می توانید به سرعت روش های جدیدی را برای هدایت بیشتر و ارتباطات بیشتر برای کسب و کار خود کشف کنید.

    صفحات فرود به شما امکان می دهد معیارهایی را که مستقیماً با اهداف تجاری مرتبط هستند اندازه بگیرید.

    اگر برای بازاریابی محصول و یا خدمات جدید خود و یا نوروز یک صفحه فرود خاص ایجاد کرده اید، سپس می توانید از آن صفحه مقصد برای اندازه گیری معیارهایی که مستقیماً با اهداف تجاری شما مرتبط هستند استفاده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید تیم بازاریابی شما قصد دارد فروش محولات را برای عید افزایش دهد. برای رسیدن به این هدف، تیم شما یک کمپین تعطیلات سال نو با یک صفحه فرود ایجاد می کند که یک نسخه آزمایشی رایگان از محصول و یا تخفیف های بالا را ارائه می دهد. شما ممکن است معیارهای تبدیل را در آن صفحه مقصد اندازه گیری کنید تا مشخص شود عملکرد کمپین شما چقدر خوب است یا اینکه برای ایجاد ارزش واقعی محصول جدید خود باید اصلاحاتی انجام دهید.

    صفحات فرود ارزش برند را افزایش می دهند و به ایجاد اولین برداشت خوب کمک می کنند.

    در نهایت، یک صفحه فرود زیبا و طراحی شده می تواند بازدیدکنندگان جدید را تحت تأثیر قرار داده و با نشان دادن محتوای ارزشمندی که شرکت شما می تواند ارائه دهد، آن ها را به لید تبدیل کند. صفحه فرود فضایی است که می توانید با استفاده از آن به بازدیدکنندگان خود بگویید چه چیزی ارائه می دهید و چگونه می تواند روی آن ها تأثیر مثبت بگذارد.

    حتی اگر یک بیننده بلافاصله واکنش نشان ندهد یک صفحه فرود با طراحی مناسب می تواند شناخت برند شما را افزایش دهد و به رشد هدایت برای فروش در آینده کمک کند. این موضوع ثابت می کند که یک صفحه فرود نباید خسته کننده باشد. وقت بگذارید و یک صفحه فرود جذاب، تعاملی و جالب ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را در ارزش برند شما متقاعد کند.

    این مطلب رو هم بخون:  لینک UTM چیست و چگونه ساخته می شود؟

    نحوه ی ساخت صفحه فرود کامل رویداد

    طراحی صفحه فرود نوروزی

    ساختن یک صفحه فرود رویداد که میزان توجه 8 ثانیه ای مخاطبان شما را جلب کند، در واقع کار دشواری است. با این حال، با قدم های درست و الگوها، می توانید در کمترین زمان یک صفحه جذاب رویداد جذاب ایجاد کنید. در اینجا برخی از مراحل وجود دارد که می توانید به راحتی دنبال کنید:

    1. درک مخاطبان هدف خود

    این شاید مهمترین جنبه ای باشد که باید با حداکثر جزئیات مورد توجه قرار گیرد تا صفحه فرود کامل رویداد ایجاد شود. درک مخاطب هدف شما شامل تقسیم بندی مشتری شماست – از همان ابتدا به وضوح مشتری خود را مشخص کنید. برای ایام نوروز مشخص کنید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند و چه مشکلات و نیاز هایی دارند و محصول شما چه کمکی به آن ها می کند.

    1. قیمت گذاری مناسب

    مطمئناً صفحه فرود دیگری نیز وجود دارد که رویدادهای مشابه مانند شما را تبلیغ می کنند. به همین ترتیب، شما باید مطمئن شوید که قیمت شما رقابتی است و همچنین با انتظارات مخاطبان هدف مطابقت دارد. قیمت بسیار پایین ممکن است از نظر کیفیت رویداد باعث سوءظن شود و قیمت بسیار زیاد ممکن است مشتریان شما را کاملاً منصرف کند. برای نوروز سعی کنید تخفیف های مناسبی را به مخاطبان خود ارائه دهید تا آن ها ترغیب به خرید شوند.

    3. ایجاد یک فراخوان جذاب برای اقدام (CTA)

    یک طراحی جذاب صفحه فرود رویداد و طراحی صفحه فرود نوروزی به تنهایی کامل نیست مگر اینکه CTA مناسب طراحی شده و به طور مناسب قرار گرفته باشد. کپی CTA شما باید واضح، قانع کننده و دارای احساس فوریت باشد. باید مخاطبان مربوطه را درگیر خود کند.

    4. تعیین عناصر موجود در صفحه فرود رویداد نوروزی شما

    دقیقاً چه چیزی در یک صفحه فرود مناسب رویداد نوروزی شما باید باشد تا موفقیت رویداد را برای شما به ارمغان بیاورد؟

    عنوان

    که معمولاً در بالا قرار می گیرد، باید جذاب ترین عنصر صفحه فرود شما باشد. دلیل آن این است که قابل درک است که بینندگان در صورت یافتن عنوان مناسب می خواهند بقیه مطالب شما را بخوانند. بنابراین برای جلب توجه عناوین اصلی چه کاری می توان انجام داد؟ باید مستقیماً نیاز مخاطبان را برطرف کند. کلید نوشتن یک عنوان عالی این است که بفهمید مخاطبان شما چه کسانی هستند، چرا در صفحه اصلی شما هستند و امیدوارند شما بتوانید چه مشکلی را برای آنها حل کنید.

    همین که این سه مورد را بدانید، آسان است که عنوان های اصلی را امتحان کنید. عنوان خوب به مشتریان بالقوه شما می گوید که آن ها در جای مناسب هستند. عنوان شما باید به نوعی علاقه خواننده را برانگیزد. بسته به شغل خود، آنچه می فروشید و می خواهید افراد در صفحه شما چه کاری انجام دهند، باید عناوین مختلف انتخاب کنید.

    برای یک صفحه فرود رویداد، در این عنوان باید به وضوح مشخص شود که این رویداد چه سودی برای مخاطب دارد. به عنوان مثال، اگر این رویداد شامل جمع آوری کمک مالی برای یک امر خیرخواهانه باشد، عنوانی که مردم را به کمک مالی ترغیب می کند، موضوعی است که باید بررسی کنید.

    تصاویر / فیلم ها

    مردم بیشتر به اطلاعات ارائه شده از نظر بصری جذب می شوند. به همین ترتیب ، مطمئن شوید که مقدار مناسبی از تصاویر و / یا فیلم مربوط به این رویداد را در آن گنجانده اید.

    دکمه ی دعوت به عمل

    به بازدیدکنندگان صفحه فرود باید گفته شود که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند، در غیر این صورت ممکن است در نهایت برای رویداد شما ثبت نام نکنند، حتی اگر نسخه ای که شما نوشتید مربوط به آن ها باشد. می توانید با گنجاندن CTA های واضح (فراخوان برای اقدام)، که به آن ها دکمه نیز گفته می شود، در صفحه اصلی ثبت نام خود با عباراتی مانند “برای ثبت نام اینجا کلیک کنید “بنویسید تا خوانندگان بدانند که آن ها باید قدم خاصی را در برای دریافت مزایایی که بیان کرده اید انجام دهند. دعوت به عمل واضح اضافه کنید.

    بهترین صفحات فرود و طراحی صفحه فرود نوروزی یک چیز مشترک دارند، دعوت به عمل قوی. دعوت به عمل یا CTA شاید مهم ترین عنصر صفحه فرود باشد و بازدیدکنندگان را ترغیب به اقدام می کند. در این حالت، شما باید از بازدیدکنندگان خود بخواهید که در رویداد آنلاین شما ثبت نام کنند و یا محصولی را خریداری کنند. اما شما باید این موضوع را به جای اینکه به آن ها بسپارید، در صفحه فرود عید خود روشن کنید.

    دکمه CTA به دلیل برجسته بودن در این صفحه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. هرچه CTA شما مشخص و مرتبط باشد، بهتر است. برای آزمایش کپی اقدام گرا، از شخصی که با رویداد شما ارتباط ندارد بخواهید کمتر از 10 ثانیه به صفحه مقصد ثبت نام شما نگاه کند. سپس از آن ها بخواهید آنچه را که قرار بود انجام دهند بیان کنند. اگر برای بازدیدکنندگان روشن نبود که باید در رویداد شما ثبت نام کنند، باید بدانید که کپی شما به اندازه کافی اقدام گرا نیست.

    اثبات اجتماعی

    متأسفانه اکثر مردم به طور ذاتی به بازاریابان بی اعتماد هستند. به طور کلی، اکثر بازاریابان داستانی را تعریف می کنند که پیشنهاد آن ها را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. از این گذشته، بازاریابان با گفتن اینکه محصولشان عالی است درآمد کسب می کنند. شاید پیشنهاد شما به همان خوبی باشد که می گویید، اما باور کردن کمی سخت است. در نتیجه، نظرات افراد ساده ترین راه برای افزودن اثبات اجتماعی به صفحه فرود شما است. متأسفانه، از آنجا که جمع آوری آنها (یا حتی ساختن) بسیار آسان است، اغلب قابل اعتماد نمی بشاند اما بودن آن ها ضرر نیست. با توجه به این موضوع، در اینجا چند روش برای جمع آوری توصیفات باورپذیر آورده شده است.

    طراحی صفحه فرود نوروزی

    توصیفات ویدئویی در این بین بسیار موثر هستند. توصیفات ویدئویی این اصل را حتی بیشتر می کند. جعل شهادت های ویدئویی دشوار است و همراه با مزایای اضافی است. اگر توصیفات ویدئویی شما اشتیاق واقعی نسبت به محصول را نشان می دهد، می توانید مطمئن باشید که مخاطبان شما به پیشنهاد شما علاقه مند شوند.

    انواع نظرات را وارد کنید. همه می دانند که فقط بخش کوچکی از مشتریان شما مایل هستند ممکن است ناراضی باشند. بنابراین، اگر چندین گواهی نامه دارید، بسیاری از افراد باید محصولات شما را دوست داشته باشند (اسلایدرها راهی عالی برای نمایش این موارد در صفحه شما هستند).

    طراحی صفحه فرود خود

    طراحی صفحه فرود همان چیزی است که بین یک وب سایت با نرخ تبدیل کم و یک وب سایت با تبدیل بالا تفاوت ایجاد می کند. به همین ترتیب ، بسیار مهم است که طراحی صفحه فرود دقیقاً متناسب با شما و کسب و کارتان باشد و با انتظارات مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد. شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کنید.

    اگر در انجام آن موفق نشوید یک شرکت کننده احتمالی خود را از دست داده اید. به همین دلیل طراحی وب بسیار مهم است. یک صفحه خوب طراحی شده می تواند بازدیدکنندگان را با برداشت مثبت از نام تجاری شما روبرو کند. در مقابل، یک صفحه فرود نامرتب با طراحی قدیمی احتمالاً بر نرخ ثبت نام شما تأثیر می گذارد. طراحی وب می تواند به معنای تفاوت بین ماندن یک بازدید کننده در صفحه شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد شما یا کلیک کردن روی دکمه بازگشت باشد.

    ایجاد محتوای مختصر: اول از همه، با محتوا شروع کنید. طراحی فقط به معنای داشتن رنگ ها و تصاویر زیبا نیست. بلکه در مورد محتوایی است که به آن وارد می شود و چگونگی درک بینندگان از آن است. برای صفحه فرود رویداد و طراحی صفحه فرود نوروزی، این به معنای توضیح واضح است که این رویداد چیست، در کجا برگزار می شود و در چه زمانی. تمام اطلاعات باید به صورت کاملاً واضح و با عنوان و زیر عنوان مناسب ارائه شود.

    رنگ ها: در آخر، مهم است که شما از مقدار مناسب رنگ – و انواع آن استفاده کنید. یک صفحه فرود که بیش از حد رنگ دارد، کاری از پیش نمی برد. علاوه بر این، رنگ ها باید با رویدادی که سعی در تبلیغ آن دارید متناسب باشند. برای اطلاعات بیشتر مقاله ما درباره تئوری رنگ ها برای طراحان وب را بخوانید.

    اما اگر تجربه طراحی صفحه فرود نوروزی ندارید، چه می کنید؟ نگران نباشید. شما همیشه می توانید از یک الگو برای ایجاد وب سایت رویداد خود استفاده کنید .استفاده از الگو به این معنی است که شما مجبور نیستید صفحه فرود را کاملاً از ابتدا ایجاد کنید، که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و می توانید از متناسب بودن طرح خود نیز اطمینان حاصل کنید. به سادگی از ویژگی های کشیدن و رها کردن استفاده کنید تا ظاهر دقیق مورد نظر خود را بدست آورید.

    طراحی ریسپانسیو

    صفحه فرود شما باید ریسپانسیو باشد. یعنی، طراحی صفحه فرود نوروزی شما باید برای مشاهده در هر دستگاه بهینه شود. بینندگان بیشتر استفاده از تلفن های هوشمند و یا تبلت خود برای دسترسی به چنین وب سایت هایی ترجیح می دهند زیرا این کار راحت تر است، بنابراین شما باید صفحه ی فرود خود را برای آنها بهیه کنید.

    1. پیگیری تبدیل ها

    پیگیری تبدیل ها یک قسمت بسیار اساسی در ایجاد یک صفحه فرود موفق است. معمولاً بارگیری صفحه فرود به طور صحیح امکان پذیر نیست. با سلیقه و ترجیحات که دائماً تغییر می کند ، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که خود را سازگار کنید. برای تعیین زمان و چگونگی انطباق، بسیار مهم است که شما مرتباً نرخ تبدیل صفحه فرود خود را بررسی کنید. بررسی کنید که تعداد افرادی که از صفحه فرود شما بازدید می کنند در واقع برای رویداد شما ثبت نام می کنند. تعدادی از ابزارهایی که امروز وجود دارند، می توانند برای ردیابی تبدیل ها استفاده شوند. یک انتخاب بسیار محبوب Google Analytics است:

    به سادگی در www.google.com/analytics ثبت نام کنید و یک کد رهگیری دریافت کنید. سپس کد رهگیری را کپی کنید و آن را در کد HTML صفحه فرود خود قرار دهید. با رفتن به داشبورد Google Analytics، پیگیری تبدیل ها را شروع کنید!

    این مطلب رو هم بخون:  همه چیز درباره خرید و فروش پیج اینستاگرام

    اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع پیگیری تبدیل ها، اهداف مناسب را تعیین کرده اید. این به شما کمک می کند تا نتایج را به طور موثرتری تجزیه و تحلیل کنید. یک روش خوب برای تعیین یک معیار این است که در مورد تعداد تبدیلاتی که سایر صفحات فرود رویداد مشابه شما دریافت می کنید تحقیق کنید.

    1. تقسیم صفحات فرود خود

    در این مرحله از طراحی صفحه فرود نوروزی بارگیری صفحه خود را چک کنید. داشتن دو یا چند صفحه فرود بهتر است که بتوانید آزمایش کنید و ببینید کدام یک از آن ها بهترین عملکرد را دارد. این به عنوان آزمایش تقسیم یا آزمایش A/B شناخته می شود، جایی که شما دو نسخه از صفحه فرود – نسخه A و نسخه B – دارید تا ببینید کدام یک نرخ تبدیل بالاتری به شما می دهد. این آزمایشات را می توان در کل صفحه یا برخی از عناصر خاص صفحه انجام داد. به عنوان مثال، شما می توانید نسخه های مختلف فراخوان برای عمل را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک خوب عمل می کند. حتی می توانید با ساختن دو یا سه صفحه فرود و طراحی صفحه فرود نوروزی کار خود را شروع کنید تا مشخص کنید کدام یک از آنها نتایج بهتری دارند.

    نکات موثر برای ایجاد یک صفحه فرود نوروزی موثر

     

    گرچه به نظر می رسد ما در دوره ای زندگی می کنیم که کلمه نوشتاری از آنچه می توان در یک پست اینستاگرام  ارزش کمتری دارد، اما نوشتن متن هنوز هم مهم است و این موضوع هنگام صحبت با خریداران جدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    خریدار جدی یک شرکت کننده بالقوه رویداد است که سعی می کند بفهمد آیا باید زمان، پول و اعتبار خود را برای شرکت در رویداد شما سرمایه گذاری کند یا خیر. بنابراین خوب نوشتن همچنان مهم است. اگر می توانید بر اصول مرتبط بودن، وضوح و عملکرد تسلط داشته باشید، می توانید بازدیدکنندگان صفحه فرود را به طور موثری مجبور به ثبت نام در رویداد نوروزی خود کنید. برای انجام این کار موارد زیر را در نظر بگیرید:

    متمرکز باشید.

    وقتی صحبت از صفحات ثبت رویداد و طراحی صفحه فرود نوروزی می شود، بهتر است طراحی صفحه و محتوای خود را متمرکز کنید تا فقط مهم ترین نکات را شامل شود.  هنوز هم می تواند رنگارنگ و سرگرم کننده باشد، فقط مطمئن شوید که مستقیماً به اصل موضوع می رسد. هرچه عوامل حواس پرتی کمتر باشد بهتر است! کوتاه و شیرین نگه داشتن موارد به افزایش تمرکز و توجه بیننده کمک می کند. تنها اقدامی که می توانند در این صفحه انجام دهند ارسال فرم، ثبت نام، خرید محصولات با تخفیف نوروزی است. با داشتن نکات برجسته اصلی، اثربخشی صفحه ثبت نام خود را به حداکثر برسانید.

    محدود کنید.

    هدف از هر صفحه مقصد ثبت نام در یک رویداد و یا خرید و …. محدود کردن تعداد موانعی است که برای انجام آن ها وجود دارد. به همین دلیل فرم های نامرتب و طولانی ثبت نام برای بازاریابی مدرن مضر است. تعداد مواردی را که می خواهید افراد آنها را انجام دهند، محدود کنید. هرچه کار آن ها را کمتر کنید، احتمال اتمام آن عمل بیشتر است. همچنین به کاهش نرخ پرش کمک می کند. مراحل ثبت نام و یا خرید باید کمتر از سه دقیقه طول بکشد. هر چه بیشتر منتظر بمانند، احتمال ثبت نام و یا خرید آن ها کمتر است بنابراین همه چیز را ساده نگه دارید تا کارها سریع و بدون دردسر انجام شود.

    ایجاد احساس فوریت

    در طراحی صفحه فرود نوروزی اگر قیمت ویژه برای محصولات خود ویژه ی ایام نوروز دارید، اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان وب سایت شما از آن اطلاع دارند. علاوه بر تایمر شمارش معکوس ، زمان دقیق و تاریخ اتمام آن را نیز درج کنید تا احساس فوریت به وجود بیاید. افزودن احساس فوریت به افراد این امکان را می دهد که بدانند که اکنون باید به جای انتظار، خرید کنند. برای تصمیم گیری آسان شما می توانید از کلماتی که احساس فوریت ایجاد می کنند استفاده کنید (محدود، رایگان، ویژه و … ). این روش واقعاً می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

    مرتبط بودن محتوا با مخاطب

    مهم است که هنگام نوشتن کپی صفحه فرود، درک صمیمانه ای از اینکه برای چه کسی می نویسید داشته باشید. اگر بفهمید که ثبت نام کننده رویداد هدف شما کیست، نوشتن کپی مرتبط با آن برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که چرا و چگونه رویداد شما می تواند به نفع مخاطب هدف شما باشد. کاری که شما باید انجام دهید همدردی با خواننده درباره یک مسئله خاص است. سپس بر اهمیت حل این مسئله تأکید می کرده و در آخر راه حل خود (محصول شما) را معرفی کنید. استفاده از “تو” به خوانندگان این احساس را می دهد که مستقیماً مورد خطاب قرار گرفته اند، که می تواند یک روش خوب برای ایجاد کپی جذاب تر باشد.

    وضوح

    اگر نوشته شما قابل درک نباشد، مهم نیست که چقدر مرتبط یا عمل گرا باشد افراد آن کار را انجام نمی دهند. یک ترفند کلاسیک برای نوشتن متن، نوشتن جملاتی است که دانش آموز دبستانی بتواند آنها را به راحتی درک کند. به این ترتیب، خوانندگانی که به طور کامل متمرکز نیستند، همچنان قادر به درک ایده های اصلی که می خواهید منتقل کنید خواهند بود. برای آزمایش وضوح، از شخصی که هیچ اطلاعی از رویداد شما ندارد بخواهید نسخه را بخواند و نکات کلیدی را خلاصه کند. سپس، بررسی کنید که آیا خلاصه آن ها با آنچه شما برای برقراری ارتباط ایجاد کرده اید مطابقت دارد یا خیر.

    یک پیشنهاد قانع کننده ایجاد کنید.

    زمان یک منبع ارزشمند است. حتی اگر رویداد آنلاین شما رایگان باشد، همچنان از شرکت کنندگان می خواهید که در برنامه شلوغ خود برای حضور در وقت خود وقت بگذارند. با تهیه یک پیشنهاد جذاب و بی نظیر، بازدیدکنندگان را برای ثبت نام در سایت خود ترغیب کنید. موثرترین صفحات فرود صفحه هایی هستند که نیازهای مخاطبانشان را مورد توجه قرار دهند. آنها به طور موثر به این سوالات پاسخ می دهند که در نهایت بازدید کنندگان می خواهند بدانند، “این محصول چه چیزی برای من به وجود می آید؟”پیشنهاد شما باید صریح و روشن باشد. از به کار بردن اصطلاحات اصطلاحات مبهم و یا گیج کننده در صفحه خود خودداری کنید.

    تمام جزئیات مربوطه را ذکر کنید.

     

    شما تمام سال مشتاقانه منتظر این ایام نوروز بوده اید و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات مربوط به رویداد آنلاین خود را در طراحی صفحه فرود نوروزی خود قرار دهید، از جمله موارد زیر:

    • زمان، مکان و تاریخ
    • هدف اصلی از پیشنهاد (چرا مردم باید در آن شرکت کنند)
    • اسپانسرها
    • اثبات اجتماعی – نقل قول ها، توصیفات ویدیویی از شرکت کنندگان قبلی
    • شفافیت قیمت گذاری
    • پشتیبانی از چت زنده

    برای راحتی بیشتر، می توانید پیوند “افزودن به تقویم” را به صفحه خود اضافه کنید. سپس بازدید کنندگان می توانند روی پیوند کلیک کنند تا رویداد شما را به برنامه خود اضافه کنند. بازدید کنندگان برای کشف جزئیات اصلی در مورد رویداد آنلاین شما، مجبور نیستند گشت و گذار کنند.

    عناصر مهم را بالاتر قرار دهید.

    عناصر بالاتر به محتوایی اشاره دارد که هنگام بارگیری یک صفحه در یک مرورگر وب قابل مشاهده است. این همان چیزی است که کاربران بلافاصله بدون پیمایش به پایین روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنند. از آنجا که کاربران 57٪ از وقت خود را در صفحه ای بالاتر از زمان صرف می کنند، شما باید تمام عناصر مهم صفحه فرود رویداد آنلاین خود را – مانند پیشنهاد ارزش خود و CTA – بالاتر از حد نگه دارید.

    قرار دادن این اطلاعات در پایین به معنای این است که بازدید کنندگان شما ممکن است آن را نبینند. اما سعی نکنید همه چیز را روی بالای یک صفحه شلوغ کنید. بهم ریختگی بیش از حد می تواند بازدید کنندگان شما را تحت فشار قرار دهد و باعث پرش شود. با داشتن جزئیات کلیدی مانند موضوع، مکان، تاریخ، دستور کار و لیست شرکت کنندگان، کاربران می توانند بدون نیاز به پیمایش، تمام اطلاعات مورد نیاز را بدست آورند.

    صفحه فرود خود را آزمایش کنید.

    یک تغییر در صفحه فرود و یا صفحه اصلی شما می تواند منجر به ثبت نام بیشتر شود. اما شما نمی دانید چقدر تاثیر گذار است مگر اینکه نتایج خود را آزمایش و اندازه گیری کنید. آزمایشات A/B را با صفحه فرود خود انجام دهید. این فرآیند ایجاد تغییر در یک صفحه فرود و مقایسه نتایج پس از یک کار بازاریابی است.

    اگر می خواهید عناوین مختلف را آزمایش کنید، می توانید تست A/B را انجام دهید تا ببینید کدام پیشنهاد بازدید کنندگان بیشتری را مجبور به اقدام می کند. همچنین می توانید جنبه های دیگر صفحه فرود خود مانند طرح، CTA، فرم ها و حتی رنگ ها را آزمایش کنید.

    جمع بندی

    رویدادهای آنلاین ابزاری قدرتمند برای بازاریابی هستند که می توانند تجارت شما را از رقابت متمایز کنند. نوروز فرصتی است که شما می توایند با ایجاد کمپین هایی فروش خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از آن ها برای تولید لید های با کیفیت استفاده کنید. شما باید آن ها را متقاعد کنید که رویداد شما ارزش شرکت در آن را دارد.

    بهترین راه برای انجام این کار داشتن یک صفحه فرود کاملاً مناسب است. برای تهیه یک صفحه فرود موثر رویداد آنلاین، نکات ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید و از یکی از الگوهای هفت سین و یا هدف نت و یا نوروز پلاس استفاده کنید. یک پیشنهاد جذاب ایجاد کنید و یک فراخوان عملی واضح اضافه کنید تا بازدیدکنندگان خود را برای اقدام ترغیب کنند. از همه مهم تر، همیشه نتایج خود را بسنجید و از آزمایش نترسید. می توانید آنچه را که یاد می گیرید در صفحه های فرود که ایجاد می کنید برای رویدادهای آینده استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵