شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

در صورت نیاز به افزونه یا قالب (جوملا،وردپرس) که در فروشگاه موجود نیست ، لطفا تیکت بزنید تا در سایت قرار گیرد
ارسال تیکت
بروزرسانی ها
5 d985d987d8a7d8b1d8aa d8b6d8b1d988d8b1db8c d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1db8cd8a7d8a8db8c d985d8add8aad988d8a7 d8afd8b1 d8b3d8a7d984 2021 602283dc41c9a
شناسه پست: 2966
بازدید: 101

در عصر دیجیتال امروز، مهارت های خودساخته ضرورت بیشتری دارند. در اینجا 5 مهارت بازاریابی محتوا که برای یادگیری و آماده بودن در صنعت بازاریابی محتوا لازم است، آورده شده است.

عصر دیجیتال امروز در حال ایجاد جهانی جدید است که در آن استعدادهای تازه، خلاق، انسانی و مهارت های دیجیتال جدید، مورد نیاز است.

به عنوان مثال، Google  فقط در یک سال بیش از 6000 نقش را درخواست می کند. (آن ها بیش از 1 میلیون درخواست دریافت می کنند و کمتر از 1٪ آن ها را استخدام می کنند.)

اما آموزش سنتی ممکن است نتواند به درستی نسل بعدی ما را برای آنچه برای موفقیت لازم است، آماده کند.

یک مطالعه اخیر در دانشگاه کاپلان به رهبری گروه QuestResearch و منتشر شده در فوربس نشان داد که تعداد بسیار کمی از افراد و فارغ التحصیلان دانشگاه برای کار آمادگی دارند. فقط 13٪ از بزرگسالان ایالات متحده ، 11٪ از مدیران سطح C و 6٪ از معتمدان دانشگاه کاملاً با اظهارات آمادگی کار فارغ التحصیلان موافق هستند.

به همین دلیل مهارت های خودساخته بیش از پیش ضروری می شوند.

اگر در صنعت شگفت انگیز بازاریابی محتوا – که قرار است ارزش آن بیش از 400 میلیارد دلار در سال جاری باشد – یا حتی به طور کلی بازاریابی تازه وارد هستید ، مدرک دانشگاهی همیشه پیش شرط موفقیت نیست.

در واقع، گوگل حتی به مدرک تحصیلی نیز احتیاج ندارد و آن ها در مورد این موضوع آزادانه صحبت کرده اند و به جای آن گواهینامه های شغلی را پیشنهاد می دهند. اپل، تسلا، IBM  و حتیWhole Foods ، Costco ، Hilton ، Bank of America  از این الگو پیروی می کنند و همچنین به مدرک تحصیلی نیاز ندارند.

بنابراین، شما می توانید بدون مدرک دانشگاهی شغل عالی کسب کنید.

اما چگونه؟

پاسخ در ایجاد مهارت های واقعی و لازم برای بازار است که در این مقاله به مهارت بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.

بازاریابی محتوا

5  مهارت ضروری در صنعت بازاریابی محتوا

  1. درک استراتژی برند

شما نمی توانید با هیچ شغل بازاریابی محتوا کنار بیایید، مگر اینکه کار آن ها را درک کنید.

این استراتژی محتوا نامیده می شود، صنعتی که تقریباً 10 سال از عمر آن نمی گذرد، حتی اگر پایه های اصلی این تکنیک ها به صدها سال قبل بازگردد.

اگر راه خود را در ایجاد یک استراتژی نام تجاری نمی دانید، شش هسته وجود دارد.

  • دانش زیربنایی: بدانید که چگونه استراتژی محتوا را تعریف کنید و قسمت های مختلف آن چیست.
  • دانش عملی: مخاطبان خود را بشناسید و یک عامل تمایز تجاری ایجاد کنید.
  • دانش عملی: نحوه یافتن و جمع آوری کلمات کلیدی عالی را بدانید.
  • دانش عملی: بدانید که چگونه می توانید با یک وب سایت اختصاصی با نام تجاری اقتدار ایجاد کنید.
  • دانش عملی: نحوه ایجاد محتوای به طور مداوم عالی و بهینه شده را بدانید.
  • دانش عملی: برای مدیریت آن محتوا (تقویم تحریریه محتوا، استراتژی تبلیغاتی) و نگهداری مداوم آن، یک فرایند و سیستم در دسترس داشته باشید.

اگر تازه کار هستید اما می خواهید در این بازار جدی گرفته شوید و بر اساس مهارت های خود شغل بگیرید، در نظر گرفتن یک مربی و سرمایه گذاری در یک دوره در مورد چگونگی ساختن یک استراتژی محتوا به رهبری یک متخصص در آن صنعت را در نظر بگیرید.

یک ایده خوب دیگر، کارآموزی در شغلی است که در آن بتوانید به صورت بلادرنگ، نحوه ایجاد این مهارت های بازاریابی محتوا را یاد بگیرید.

  1. درک SEO

در این جا چند دلیل وجود دارد که چرا بیشتر بازاریابان و برند ها به سئو توجه می کنند:

بیش از 90٪ از ترافیک ایالات متحده از Google ناشی می شود که شامل جستجوی گوگل، تصاویر گوگل و Google Maps است.

68٪  از کل تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود.

محتوای ورودی SEO در عصر امروز، جایی که جستجوهای گوگل در یک ماه در سال 2020 به دو برابر افزایش یافت، یک پیروزی است.

اکنون ترافیک جستجوی گوگل از 3.6 میلیارد جستجو در روز به 6 میلیارد جستجو در روز رسیده است.

SEO به عنوان یک مهارت، به چند نکته مربوط می شود، از جمله دانستن نحوه نوشتن و بهینه سازی محتوا برای جستجو، حفظ و به روزرسانی مطالب قدیمی، ردیابی مطالب و استفاده از ابزارهای سئو (به عنوان مثال: Rank Math،Google Analytics ، SEMrush Ahrefs ، Yoast)

شرکت های استخدام بازاریاب محتوا به دنبال کسانی با تخصص سئو هستند. پس دانش خود را در این زمینه بسازید.

متخصصان سئو را پیدا کرده و آن ها را دنبال کنید، شرکت در یک دوره سئو را در نظر بگیرید و دانش خود را تکمیل کنید. ارزشش را خواهد داشت.

  1. درک محتوای آنلاین عالی

محتوای آنلاین عالی به چه صورت است؟ آیا می توانید به سرعت آن را شناسایی کنید؟

اگر مهارت تشخیص محتوای خود را قوی نکرده باشید، نمی توانید مدت طولانی در صنعت بازاریابی محتوا کار کنید.

برندها در مورد کیفیت محتوایی که انتظار دارند تیم بازاریابی محتوای آنها تولید کند، سخت گیر هستند.

بنابراین، به عنوان یک مهارت بازاریابی محتوا باید بدانید که چگونه محتوای خوب را در این قالب ها شناسایی کنید:

  • پست های شبکه های اجتماعی
  • صفحات وب
  • توضیحات محصول
  • محتوای متا
  • وبلاگ ها
  • تیترها
  • ایمیل ها
  • مطالعات موردی
  • کتاب های الکترونیکی
  • کاغذهای سفید
  • اسکریپت های ویدئویی

همه این ها در طیف گسترده ای از کمپین های بازاریابی محتوا، بدون توجه به صنعت، مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر مهارت تشخیص محتوای خوبی ندارید، با کارآموزی در یک آژانس محتوایی، شرکت در برنامه های پردرآمد در ازای مهارت های تولید محتوا یا سرمایه گذاری در دوره ای که در آن نوشتن محتوا به صورت آنلاین، آن را بسازید.

  1. توانایی تحقیق عمیق

رفتن و “تهیه آماری” دیگر کافی نیست.

شما باید بدانید که چگونه می توانید مطالعه اصلی را پیدا کنید، و علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که هرگز به چیزی منسوخ شده لینک نمی دهید.

به عنوان مثال، اگر منبع شما یک وبلاگ باشد که به یک مطالعه از سال 2018 لینک دارد، بسته به صنعت شما، کاملاً قدیمی است و به محتوای آن اقتدار نمی بخشد.

یافتن آمار و منابع عالی برای محتوایی که در یک کمپین بازاریابی محتوا می سازید یا مدیریت می کنید، به تحقیق عمیق تر از یک فرد عادی بستگی دارد و یک مهارت بازاریابی محتوا است که باید آن را بیاموزید.

آمار و حقایق در عصری اهمیت دارند که در آن اعتماد یکی از مهم ترین فاکتورهای خریدی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید از یک برند در نظر می گیرند.

  1. صبر کردن

این یک مهارت بازاریابی محتوا و یک ویژگی ساده است که می توانیم آن را سرسختی هم بنامیم.

این توانایی ساده ای است که می توانید به آن پایبند باشید.

مهم تر از همه، بازاریابی محتوا باید تعهدی از طرف شخصی باشد که پیشگام این کارزار است.

جو پولیزی، بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا و بزرگترین کنفرانس بازاریابی محتوا، گفته است که دیدن موفقیت محتوا 12 تا 18 ماه طول می کشد.

به گفته پولزیزی، یک دلیل مهم برای شکست بازاریابی محتوا این است که شرکت حوصله ندارد و کمپین را خیلی زود می کشد.

خیلی ساده به نظر می رسد، اما اگر وارد صنعت بازاریابی محتوا شده اید، این چیزی است که باید بدانید و از آن آگاه باشید.

نتیجه

برای کسب مهارت بازاریابی محتوا زیرمجموعه های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد.

با این حال، 5 مورد ذکر شده همان مواردی هستند که از نظر ما پنج مهارت برتر و بسیار مهم برای بازاریابی محتوا است که لازم است بر آن تسلط داشته باشید.

کار در مسیر مهارت سازی خود را ادامه دهید تا به زودی به موفقیت های چشم گیری دست یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵