افزونه کنترل نتایج گوگل جوملا با
Google Structured Data v5.0.0 PRO
پلاگین جوملا Google Structured Data PRO
افزونه کنترل نتایج گوگل برای جوملا Google Structured Data PRO. نام یک افزونه کاربردی برای جوملا است که با استفاده از آن می توانید یک Schema Structured Markup برای بهبود سئو جوملا به وبسایت خود اضافه کنید. این افزونه یکی از بهرین افزونه های نشانه گذاری ساختار یافته برای جوملا می باشد. با این افزونه وب سایت شما دارای معنی بیشتری خواهد بود ، توسط موتورهای جستجو بیشتر قابل دسترسی خواهد بود و در نتایج جستجوی با رتبه بهتری رده بندی می شود. با این افزونه می توانید جزئیاتی مانند نظر مخاطبان، قیمت، امتیاز محصول و غیره را به محتوای سایت خود اضافه کنید، موتورهای جستجو ممکن است این اطلاعات در نتایج جستجو نشان دهند این کار به مخاطبان نشان خواهد داد آیا سایت شما دقیقا شامل محتوای مورد نظر وی است یا خیر، بدین ترتیب احتمال ورود به سایت شما را افزایش می دهد.
قابلیت ها:
از قابلیت های اصلی پلاگین جوملا Google Structured Data PRO می توان به افزایش ترافیک وبسایت، امکان ایجاد داده های ساختاری در در صفحه اخبار و وبلاگ سایت، امکان نمایش اطلاعات دقیق محصول در نتایج جستجو مانند بررسی محصول ، ستاره های رتبه بندی ، قیمت گذاری و در دسترس بودن، قابلیت مشخص کردن محتوای ویدیوی خود با داده های ساختاری مانند توضیحات ، URL ، تاریخ بارگذاری و مدت زمان، پشتیبانی از گوگل مپ و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. افزونه Google Structured Data PRO یک افزونه کاملا واکنشگرا می باشد که با دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات افزونه کنترل نتایج گوگل برای جوملا Google Structured Data PRO اشاره خواهیم کرد.
امکانات این افزونه :
✅امکان نمایش داده های ساختاری مانند زمان آماده سازی و اطلاعات مربوط به تغذیه برای دستورالعمل های پخت
✅امکان نمایش میزان حقوق، توضیحات و سایر موارد بریا آگهی های استخدام
✅امکان نمایش نام سایت دلخواه خود در نتایج جستجوی گوگل
✅امکان مشخص کردن لوگو سایت در نتایج گوگل
✅قابلیت افزودن اطلاعات کسب و کار مانند تلفن ، آدرس ، نقشه و ساعات کار
✅قابلیت افزودن لینک پروفایل شبکه های اجتماعی
✅سازگار با افزونه های k2، zoo، joomla content و غیره
✅و بسیاری امکانات دیگر
structured data چیست؟
structured data داده هایی گفته می شود که معنا دار هستند و برخلاف داده های متنی معمولی شامل اطلاعات ارزش افزوده می باشند. این موضوع به این معناست که ساختار داده از حالت متنی یا تصویری صرف خارج شده و بر مبنای اطلاعاتی بیشتر بنا می شود. به عنوان مثال اینکه تصویر محصول چیست، قیمت آن چقدر است، چند نفر به ان رای داده اند، این محصول چه امتیازی دارد و… یا اگر رویدادی در حال برگزاری است، تاریخ این رویداد چه زمانی است؟ در کجا برگزاری می شود و… این نوع داده ها اطلاعات بیشتری را به گوگل و سایر ابزارها می دهند و امکان جستجوی معنایی در وب را بهبود می بخشند.. شما می توانید اطلاعاتی از قبیل موارد زیر را در آنها اضافه کنید:
- اطلاعات محصول
- اطلاعات رویداد
- رتبه بندی و امتیاز کاربران به محصول / مقاله
- دستور غذا
- ویدئو
- فیلم و سریال
- آدرس و مکان
- و…
سپس روباتهای گوگل و جستجوگر با پردازش محتوای صفحه شما داده های بیشتری از آن استخراج می کنند و برخی از این نوع اطلاعات مانند رتبه بندی یک محصول و… در نتایج گوگل به شکل دیگری نمایش داده می شود.افزونه ای که برای شما اماده کردیم یک افزونه حرفه ای برای مدیریت structured data می باشد که به سئو و بهینه سازی سایت شما در گوگل بسیار کمک می کند.
Markup یا نشانه گذاری : با استفاده از نشانه گذاری وب سایت شما هدفمندتر خواهد بود و توسط موتور های جستجو قابل دسترس خواهد بود و آن به پرسش های نتایج جستجو مرتبط تر خواهد کرد .
Rich Snippets یا قطعه ارزشمند : موتورهای جستجو ممکن است Rich Snippets را در نتایج جستجو نشان دهد . این قابلیت به شما کمک می کند که جستجوی شما خاص تر به نظر بیاید .
More Traffic یا ترافیک بیشتر : Rich Snippets به جستجوگرهای وب کمک می کنند تا زمانی که سایت شما مربوط به جستجوی شما می شود آن را خاص تر نمایش می دهد و ممکن است با کلیک های بیشتر به صفحات شما و منجر به بازدید بیشتر شود.
بهبود ویژگی های سایت شما
ظاهر و پوشش وب سایت خود را بهبود بخشیده و سرعت در نتایج جستجو را افزایش دهید
نام سایت : نام سایتی که می خواهید در نمایش جستجوی گوگل استفاده کنید . شما می توانید تصویر آن در اینجا مشاهده کنید که به چه صورت در جستجوی گوگل قرار می گیرد .
لوگوی سایت : تصویری که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید ، می توانید نمونه آن را در تصویر بالا مشاهده کنید .
Breadcrumbs مسیر سایت :
هر موقعیت صفحه داخلی را در سلسله مراتب سایت به طور خودکار نشان می دهد ، نمونه آن را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید .
Sitelinks Searchbox جعبه جستجو لینک های سایت :
برای هنگامی که در سایت جستجویی میخواهد انجام شود، می توان یک جعبه جستجو در سایت خود قرار داد ، نمونه آن را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید .
Social Profile Links یا شبکه های اجتماعی :
شما می توانید شبکه های اجتماعی خود را به جستجوی گوگل اضافه کنید همانند عکس زیر :
لیست مشاغل محلی یا Local Business Listing :
شما می توانید اطلاعاتی مانند کسب و کار ، تلفن ، آدرس ، نقشه و ساعات کاری را روی آن مشخص کنید همانند عکس زیر :
انواع محتوا
این پلاگین محتواهای زیادی را برای خود پشتیبانی می کند که ما آنها را برای شما در پایین به اختصار توضیح و با رسم شکل نیز برای شما نشان خواهیم داد .
Articles یا محتوا :
اطلاعات ساختاری مناسب در صفحه اخبار، وبلاگ و مقاله های ورزشی شما می تواند موجب بالا رفتن نمایش آن در نتایج جستجوی گوگل شود.
دوره های آموزشی Courses :
لیست دوره های خود را با داده های ساختاری علامت گذاری کنید تا جستجوگران شما را از طریق جستجوی Google پیدا کنند .
رویداد ها Events :
علامت گذاری رویداد های سازمان یافته خود ، به طوری که کاربران بتوانند رویداد ها را از طریق نتایج جستجوی گوگل و نقشه های گوگل بیابند .
Products محصولات :
اطلاعات محصول را دقیق ارائه می کند تا در نتایج جستجو از جمله بررسی محصول ، رتبه بندی ستاره ای ، قیمت گذاری و در دسترس بودن کالا را در نتایج نمایش می دهد .
پخت و پز Recipes :
ارائه کارت های پرمایه برای دستور العمل های خود ، از قبیل رتبه بندی بازرسان ، پخت و پز ، زمان آماده سازی و اطلاعات تغذیه ای !
نقد و بررسی Reviews :
نقد و بررسی در نتایج جستجو با یک قطعه از منتقد ، نام منتقد و آیکون ناشر نمایش داده می شود .
ویدئو ها Videos :
محتوای ویدئوی خود را با داده های ساخت یافته مانند توضیحات ، آدرس کوچک عکس ، تاریخ آپلود و مدت زمان علامت گذاری می کند و نمایش داده می شود .
سازگاری با انواع افزونه های محبوب
پلاگین Google Structured Data با بسیاری از افزونه های جوملا مانند : k2 ، easyblog ، yootheme ، sp pagebiulder ، virtuemart ، hikashop ، Rsblog ، joomshoping ، menu manger ، j2 store ، k2 store کاملا سازگار می باشد .
سازنده افزونه: Tassos Marinos