شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

بروزرسانی ها
اینستاگرام چیست؟
شناسه پست: 3887
بازدید: 100
  • همکاری در فروش

    تمامی کارآفرینانی که یک تجارت پر رونق را اداره می کنند می دانند که برای رشد آن تجارت همیشه باید کارهای بیشتری انجام دهند. یکی از راه های رفتن به سطح بالاتر یافتن جریان درآمد متناوب است. این به معنای راه اندازی کسب و کار دوم نیست، بلکه یافتن راه هایی برای تکمیل و رشد تجارت خود با ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود است. سیستم همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ یک راهکار عالی برای کسب درامد است.
    افیلیت مارکتینگ یک روش فروش آنلاین است که به صاحب کالا اجازه می دهد فروش خود را افزایش دهد و مخاطبان یکسانی را هدف قرار دهند و از طرفی “شرکت های وابسته” با توصیه محصول به دیگران، کمیسیون خود را بدست آورند. در عین حال، این امکان را برای شرکت های افیلیت فراهم می کند تا بدون ایجاد محصولات از طریق فروش محصول درآمد کسب کنند.

    به بیان ساده، افیلیت مارکتینگ شامل ارجاع محصول یا خدمات از طریق به اشتراک گذاری آن در وبلاگ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یا وب سایت است. شرکت وابسته هر بار که شخصی از طریق لینک های ارجاع شده به محصولات منجر به فروش در شرکت ثالث می شود، کمیسیون دریافت می کند. این فرصت مبتنی بر عملکرد می تواند کسب و کار شما را به یک تجارت سودآور برساند.

    برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ نیز مانند هر کار دیگری تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که می توان آن ها را در نظر گرفت. در حالت کلی اگر شما بتوانید ارتباط بین مخاطبان و محصولات و خدماتی که آن ها برای موفقیت نیاز دارند، ایجاد کنید می توانید درآمد خود را تکمیل کنید و حتی به طور بالقوه از طریق توصیه های خود درآمد کسب کنید. شما فقط باید از خود بپرسید، “چگونه می توانم به مخاطبانم خدمت کنم؟”

    از آن جا که مردم خواستار تدبیر و سازماندهی هستند. آن ها می خواهند فردی با تجربه، موارد مختلف را فیلتر کرده و بهترین محصولات را برای آن ها پیدا کند، در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و نتیجه گیری سریع تر شود. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت:

    • بازاریابی وابسته و یا افیلیت مارکتینگ چیست؟
    • افیلیت مارکتینگ چه مزایایی دارد؟
    • چگونه از طریق افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنیم؟
    • آیا کسب درآمد از همکاری در فروش کار ساده است؟
    • آیا همکاری در فروش همچنان در سال 2021 پولساز است؟
    • سایت های فعال در حوزه افلیت مارکتینگ ماهانه چه میزان درآمد دارند؟

    همچنین به برخی از سوالات شما در این رابطه پاسخ خواهیم داد

    بازاریابی وابسته و یا افیلیت مارکتینگ چیست؟

    در حالت کلی افیلیت مارکتینگ به فرآیندی گفته می شود که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگر کمیسیون بدست می آورد. در سیستم همکاری در فروش به سادگی یک محصول تبلیغ می شود و از هر فروشی که انجام می شود بخشی از سود دریافت می شود. فروش از طریق لینک های افیلیت از یک وب سایت به وب سایت دیگر پیگیری می شود.

    بهترین قسمت درباره ی سیستم همکاری در فروش این است که شما مجبور نیستید وقت و هزینه زیادی را صرف تولید محصول کنید و یا محصولات خود را بسازید، زیرا شخص دیگری قبلاً قسمت سخت کار را انجام داده است. به محض اینکه مکان و یا وب سایتی برای توصیه محصولات داشته باشید، می توانید درآمد خود را به عنوان شرکت وابسته شروع کنید. بنابراین، تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال ترافیک از طریق لینک به آن محصول است. همکاری در فروش می تواند به عنوان یک روش کسب درآمد از خانه بسیار گزینه مناسبی باشد.

    به همین دلیل افیلیت مارکتینگ یک روش محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد قابل توجه آنلاین است. این روش از سایر روش های بازاریابی سنتی مفید تر بوده است، در واقع:

    • 81٪ برندها و 84٪ ناشران از قدرت بازاریابی شرکت های وابسته استفاده می کنند، آماری که با افزایش هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده هر ساله در حال افزایش است.
    • افزایش 10.1٪ در هزینه بازاریابی وابسته در هر سال، به این معنی که تا سال 2020، این تعداد خواهد 6.8 میلیارد $ برسد.
    • هزینه های بازاریابی محتوا 62٪ از طرح های بازاریابی سنتی ارزیابی شده است، در حالی که به طور همزمان سه برابر بیشتر از روش های سنتی سودآوری دارد. در واقع، 16٪ از کل سفارشات آنلاین می تواند به تأثیر بازاریابی شرکت های وابسته نسبت داده شود.

    بازاریابی شرکت های وابسته یکی از قدرتمندترین روش ها برای ایجاد درآمد آنلاین است. در حالت کلی درگیر شدن در بازاریابی شرکت های وابسته به دو روش وجود دارد: یا به عنوان مالک محصول یا بازاریاب شرکت های وابسته. در ادامه درباره ی نحوه ی کار هر یک از طرفین صحبت خواهیم کرد.

     

    ارکان اصلی افیلیت مارکتینگ چه افرادی هستند؟

    بیایید وارد جزئیات نحوه کار بازاریابی وابسته شویم. سه رکن اصلی در یک فرایند افیلیت وجود دارد:

    شما و وب سایت خود و یا به عبارتی دیگر “شرکت وابسته”

    فروشنده می تواند یک کارآفرین باشد و یا حتی یک شرکت بزرگ. فروشنده می تواند بازرگان، خالق کالا باشد که محصولی را به بازار عرضه می کند. این محصول می تواند محصول فیزیکی و یا دیجیتال باشد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. فروشنده ممکن است تبلیغ کننده نیز باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته سود کسب کنند.

    شرکت وابسته (یا شبکه)

    در ساده ترین حالت ممکن شما مستقیماً با یک شرکت واحد همکاری می کنید تا یک یا چند محصول آن ها را تبلیغ کنید. شبکه های وابسته پیچیده تری وجود دارند که فرصتی را برای کسب درآمد از طریق معرفی طیف وسیعی از محصولات ایجاد می کنند. دیجی کالا و یا نمونه ی خارجی آن آمازون از نمونه های شرکت وابسته و یا سیستم همکاری در فروش هستند.امروزه کسب درآمد از همکاری‌در‌فروش دیجی‌کالا بسیار رایج شده و بسیاریاز سایت ها با همین هدف راه اندازی می شوند.

    شرکت افیلیت همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود و یک محصول را معرفی می کند تا مصرف کنندگان را ترغیب کند که برای آن ها با ارزش است یا سودمند است و آن ها را برای خرید محصول متقاعد می کند. اگر مصرف کننده درنهایت محصول را خریداری کند، شرکت وابسته بخشی از درآمد کسب شده را دریافت می کند. شرکت های وابسته غالباً مخاطبان بسیار خاصی دارند و عموماً به منافع مخاطبان خود پایبند هستند

    مشتری

    مشتری همان مخاطبان شما می باشند که از طریق لینک افیلیت شما برای خرید یک محصول از شرکت یا شبکه وابسته استفاده می کند. مخاطبان شما و یا همان مشتریان از طریق پیشنهادات شما و لینک افیلیت یک محصول، با آن محصول آشنا می شوند و آن را خریداری می کنند. در نتیجه فروش به مخاطبان شما، این شرکت به شما کمیسیون می دهد. اگر به روش صحیح انجام شود، بازاریابی وابسته می تواند یک فعالیت برد-برد باشد. اما در مرکز این مسئله یک چیز وجود دارد:  اعتماد مخاطب شما. وقتی مخاطب شما باور دارد که شما به فکر منافع آن ها هستید، به توصیه های شما اعتماد می کنند.

     

    چه کسی برای بازاریابی شرکت های افیلیت مارکتینگ مناسب است؟

    بازاریابی وابسته می تواند یک انتخاب عالی برای کارآفرینان آنلاین، وبلاگ نویسان و واقعاً هر کسی باشد که وب سایتی دارد و مایل به ایجاد مخاطبی است می تواند مفید باشد. حتی اگر آمادگی لازم برای ایجاد محصول یا خدمات خود را ندارید، افیلیت مارکتینگ می تواند گزینه مناسب باشد.

    بازاریابی وابسته همچنین می تواند برای طیف وسیعی از افراد با هر شرایطی مناسب باشد زیرا شما می توانید دسته ای از روش های مختلف بازاریابی را برای تبلیغ محصولات و خدمات وابسته اعمال کنید. این روش ها شامل همان روش های بازاریابی مانند بهینه سازی موتور جستجو و یا سئو، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی محتوا و تبلیغات می باشند. حتی می توانید از راهکارهای جالب دیگری برای بازاریابی محصولات مانند بررسی محصول استفاده کنید.

    در حالت کلی، تفاوتی ندارد که چه مهارت ها و یا پیش زمینه ای داشته باشید موضوع مهم این است که به یاد داشته باشید که بازاریابی وابسته تنها زمانی بهترین نتیجه را می دهد که در مورد محصولی که تبلیغ می کنید صادق و مطمئن باشید.

    مزایای افیلیت مارکتینگ چیست؟همکاری در فروش

    مانند هرکار دیگری افیلیت مارکتینگ هم جنبه های مثبت و منفی دارد. در ادامه نکات مثبت و منفی اصلی بازاریابی شرکت های وابسته آورده شده است.

    1. سهولت کار: افیلیت مارکتینگ مزایای زیادی را ارائه می دهد که یکی از آن ها سهولت آن است. در این روش شما لازم نیست نگران کارهای سخت تر، مانند توسعه، پشتیبانی یا تحقق پیشنهاد باشید. شروع بازاریابی وابسته آسان است و هزینه کمی دارد. پیوستن به اکثر برنامه های وابسته رایگان است و شما نیازی به ایجاد، ذخیره یا ارسال محصولات ندارید، که این به معنی دردسر و مسئولیت کمتری نیز است.
    2. ریسک کمتر: شما صاحب محصول نیستید، بنابراین اگر مشتری خرید نکند چیزی از دست نمی دهید.
    3. بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه زیاد: از آنجا که برای پیوستن به برنامه های وابسته هزینه ای وجود ندارد، شما می توانید بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اولیه، با یک محصول یا خدمات وابسته درآمد کسب کنید.
    4. کسب درآمد غیر فعال: بازاریابی وابسته همچنین می تواند از طریق پورسانت درآمد غیر فعال ایجاد کند. اگرچه در ابتدا مجبورید برای ایجاد منابع ترافیکی وقت بیشتری بگذارید، اما در نهایت برایتان مفید خواهد بود.  همچنین بازاریابی وابسته موفقیت آمیز این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به کمک افراد دیگر، درآمد شما را به طور قابل توجهی مقیاس بندی کند. درآمد غیرفعال نیز برای شما آزادی بیشتری فراهم می کند. هنگامی که شروع به کسب درآمد منفعل می کنید، می توانید در هر زمان و از هر مکان، به شرط دسترسی به اینترنت، کار کنید.
    5. پاداش مبتنی بر عملکرد: در مشاغل دیگر می توانید یک هفته 80 ساعته کار کنید و همچنان حقوق یکسانی داشته باشید. بازاریابی وابسته صرفاً بر اساس عملکرد شما است. هر چه تلاش و وقت در آن قرار داده اید پاداش آن را دریافت خواهید کرد.  البته باید بدانید که افیلیت مارکتینگ بر پایه اعتماد بنا شده است. اگرچه ظاهراً تعداد بی شماری از محصولات یا خدمات برای تبلیغ وجود دارد، اما بهتر است فقط محصولاتی را که شخصاً استفاده می کنید را توصیه و برجسته کنید.
    این مطلب رو هم بخون:  رابط کاربری (UI) چیست؟

    افیلیت مارکتینگ مزایای زیادی دارد اما برخی معایب آن می تواند زمان بر بودن آن باشد زیرا ایجاد میزان ترافیک لازم برای درآمدزایی قابل توجه ممکن است زمان بر باشد. همچینین به دلیل محبوبیت آن امروزه رقابت بسیار بیشتر است و یک برنامه وابسته جذاب به این معنی است که شما ممکن است با دیگران برای مشتریان رقابت کنید. همچنین اگر مخاطبان بیش از حد تبلیغات مستمر شما را ببینند، ممکن است از شما خسته شوند.

     

    از طریق بازاریابی وابسته چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

    در افیلیت مارکتینگ همانطور که گفته شد شما مجبور نیستید زمان و تلاش خود را برای ایجاد یک محصول و سپس فروش سرمایه گذاری کنید. به محض داشتن بستری برای فروش، می توانید به عنوان یک شرکت وابسته فروش آن را شروع کنید. به این ترتیب، بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی بدون دردسرهای زیاد یا هزینه های اولیه باشد.

    البته این را هم به خاطر داشته باشید که این راهی برای سریع ثروتمند شدن نیست. مانند همه استراتژی های درآمد غیر فعال، ایجاد یک جریان درآمد مناسب به زمان و تلاش نیاز دارد. اگرچه بازاریابی شرکت های وابسته مدتی منبع شماره یک درآمد بوده است، اما مدتی طول می کشد تا با شرکت های مختلف روابط نزدیک ایجاد کرد. حال سوال اصلی اینجا می باشد که چه میزان می توان درآمد کسب کرد؟ این امر در درجه اول به میزان تعهد شما و میزان وقت، انرژی و تمرکز شما بستگی دارد. همچنین به چند عامل دیگر بستگی دارد:

    • درصد پورسانت دریافتی شما برای هر فروش محصول یا خدمات وابسته.
    • تعداد مخاطبان شما.
    • چقدر در تبلیغ آن محصولات یا خدمات برای مخاطبان خود موفق هستید.

    درصد های کارمزد معمولاً بسته به شرکت وابسته ای که با آن شریک هستید و انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغ می کنید متفاوت است. محصولات و خدمات دیجیتال به دلیل هزینه های پایین تولید و توسعه، معمولاً حاشیه سود بالاتری را در اختیار شما قرار می دهند و مواردی مانند مواد اولیه، فضای انبار و نگه داری، هزینه حمل و نقل و غیره وجود ندارد. این حاشیه ها می توانند تا 50 درصد هم برسند.

    از طرف دیگر، به دلیل تمام هزینه های فوق الذکر، محصولات فیزیکی حاشیه سود کمتری را ارائه می دهند. خوشبختانه محدودیتی در میزان درآمد شما به عنوان یک بازاریاب افیلیت وجود ندارد. بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای افزایش درآمد موجود شما باشد. اما در هر صورت، اگر به دنبال موفقیت طولانی مدت در بازاریابی شرکت های وابسته هستید، باید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

    چگونه از طریق افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنیم؟

    اگر می خواهید وارد دنیای افیلیت شوید باید مراحلی را طی کنید تا بدون اتلاف وقت به موفقیت برسید. این مراحل را در ادامه شرح خواهیم داد.

    1- محصول خود را انتخاب کنید.

    شما باید یک ایده محصول داشته باشید. مردم همیشه می گویند ایده پردازی سخت است. این طرز فکر تا حدودی اشتباه است اما اگر فکر می کنید که ایده شما باید بسیار اصیل باشد و از نبوغ ناب مغز شما نشات گرفته باشد کار شما بسیار سخت خواهد بود. اگر می خواهید از طریق تجارت بازاریابی وابسته درآمد کسب کنید، نباید عاشق ایده خود باشید و به آن وابسته باشید .

    درعوض فقط ببینید چه محصولات و خدماتی از قبل وجود دارد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با ارائه چیزی که مشکلات این محصولات را حل می کند، آن ها را بهبود ببخشید. می توانید موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند یا درگیر آن باشید. فقط با بررسی تک تک موارد می توانید فوراً ببینید چه چیز بدی در مورد این محصولات وجود دارد و چه مواردی می تواند به طور بالقوه بهبود یابد.

    2- مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید (اعتماد سازی کنید).

    افرادی در بازاریابی افیلیت موفق هستند که تنها محصولی را توصیه می کنند که با آن ها بسیار آشنا هستند.  ترجیحاً اینها محصولاتی هستند که قبلاً استفاده کرده اند و به آن ها کمک کرده اند تا به چیزی دست پیدا کنند. اگر به محصولی اطمینان ندارند و احساس می کنند که به مردم کمک نمی کند آن را تبلیغ نمی کنند.

    آن ها هرگز مستقیماً به کسی نمی گویند که کالایی را بخرند و در مقابل همیشه محصولات را براساس تجربه خود و در چارچوب کارهایی که انجام داده اند و یا کاری که انجام می دهند توصیه می کنند. پیروی از این دو قانون به چه نتیجه ای می رسد؟ اعتماد!

    با انجام این دو چیز، مخاطب می داند که شما تنها علاقه مند به تبلیغ محصولی هستید که آن ها نیاز دارند، آن ها می دانند که شما محصولاتی که توصیه می کنید که استفاده کرده اید و راضی بوده اید. البته بسیاری از بازاریاب های وابسته ترجیح می دهند این قوانین را رعایت نکنند و به همین دلیل است که بازاریابی وابسته شهرت بدی دارد. هر بازاریاب وابسته قبل از شروع، باید اهمیت ایجاد و حفظ اعتماد با مخاطب خود را درک کند. برای ایجاد رابطه ی عمیق تر با مخاطبان خود می توانید موارد زیر را انجام دهید:

    • با کاربر تعامل داشته باشید: چه عاملی باعث می شود شما از شخصی که نمی شناسید چیزی بخرید، به ویژه اگر کالایی را بفروشد که خود آن را هم نساخته باشد؟ رابطه نزدیک! داشتن رابطه و تعامل زیاد با مخاطب باعث می شود که آن ها شما را به عنوان یک شخص واقعی بشناسند و احساس کنند که می توانند شما ارتباط برقرار کنند.
    • داستان بگویید: انسان ها در حالت کلی عاشق داستان ها و به اشتراک گذاری تجربه های خود هستند. به آخرین باری فکر کنید که در اطراف میز شام غرق داستان شخصی شده اید، یا فقط یک فیلم تماشا کرده اید یا کتاب خوانده اید. وقتی شما یک داستان را تعریف می کنید، برای مخاطب شما آسان است که خود را در آن داستان قرار دهد. داستان ها داستان ها روشی آسان برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما هستند.

    برای ایجاد ارتباط معنی دار، نیازی نیست که کل پست ها را به داستان هایی درباره موارد مختلف اختصاص دهید. در عوض خلاق باشید و حکایت ها و مثال های کمی را به اشتراک بگذارید تا مفاهیم و داستان های صادقانه مربوط به پیامی را که می خواهید منتقل کنید را به تصویر بکشید. انجام این کار به شما کمک می کند اطلاعات را همزمان انتقال داده و آن روابط مهم را برقرار کنید.

     

    3- تبلیغ محصولات

    زمانی که مخاطبان خود را شناسایی کردی و محصول خود را انتخاب کردید باید آن را تبلیغ کنید. افیلیت مارکتینگ وقتی به بهترین وجه عمل می کند که شما با محصولی که تبلیغ می کنید ارتباط عمیقی داشته باشید. شما باید تجربه شخصی خود را در استفاده از این محصول به اشتراک بگذارید. برای تبلیغ محصولات چندین کانال بازاریابی مختلف وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، این کانال ها عبارتند از:

    • اینفلوئنسرها: یک فرد تاثیر گذار فردی است که قدرت تأثیرگذاری در تصمیمات خرید بخش بزرگی از مردم را دارد. این شخص در موقعیت عالی برای بهره مندی از بازاریابی وابسته قرار دارد. آن ها در حال حاضر دارای مخاطبان زیادی هستند و بنابراین برای آن ها آسان است که مشتریان را از طریق پست های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر تعاملات به سمت محصولات فروشنده سوق دهند. سپس این افراد تأثیرگذار سهمی از سودهایی را که به آنها کمک کرده اند، دریافت می کنند. کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ به ویژه در اینستاگرام محبوب هستند، جایی که برند ها با اینفلوئنسرها شریک می شوند.
    • وبلاگ: با توانایی رتبه بندی ارگانیک در موتور جستجو، وبلاگ نویسان در افزایش تبدیل برتری دارند. وبلاگ نویس محصول یا خدمات را نمونه برداری می کند و سپس یک بررسی جامع می نویسد که باعث تبلیغ نام تجاری به روشی جذاب می شود و باعث بازگشت بازدیدکنندگان به سایت فروشنده می شود. این وبلاگ نویس به دلیل تأثیرگذاری که در گسترش ارزش محصول داشته و به بهبود فروشنده کمک می کند سود کسب می کند. پیشنهاد می کنیم مقاله وبلاگ چیست و چه کاربرد هایی دارد را حتما مطالعه کنید.
    • لیست های ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل هنوز منبع مناسبی از درآمد بازاریابی شرکت های وابسته است. برخی از شرکت های وابسته دارای لیست های ایمیل هستند که می توانند از آن برای تبلیغ محصولات فروشنده استفاده کنند. برخی دیگر ممکن است از طریق خبرنامه های ایمیلی که شامل لینک های پی در پی برای محصولات هستند، استفاده کنند و پس از خرید مشتری توسط مشتری، کارمزد دریافت می کنند. روش دیگر این است که شرکت وابسته به مرور لیست الکترونیکی ایجاد کند. آنها از طریق اجرای کمپین های مختلف خود ایمیل ها را به صورت دسته جمعی جمع آوری می کنند، سپس در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنند ایمیل ارسال می کنند.
    • وب سایت های بزرگ: این سایت ها که به منظور ایجاد بازدید در هر زمان طراحی شده اند، بر ایجاد مخاطبان میلیونی تمرکز دارند. این وب سایت ها با استفاده از بنرها و پیوندهای وابسته محصولات را برای مخاطبان گسترده خود تبلیغ می کنند. این روش نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در نتیجه درآمد بالایی هم برای فروشنده و هم برای شرکت وابسته به دست می آورد.
    این مطلب رو هم بخون:  راه اندازی سایت پزشکی و دارویی با وردپرس

    محصولات و خدمات مختلف را بررسی کنید.

    روی بررسی محصولات و خدماتی که در دامنه تخصص شما قرار دارند تمرکز کنید. سپس، با استفاده از روابطی که با مخاطبان و موضع خود به عنوان یک متخصص ایجاد کرده اید، به خوانندگان خود بگویید که چرا آن ها از خرید محصول یا خدمات مورد تبلیغ شما سود می برند. تقریباً هر چیزی که به صورت آنلاین فروخته می شود، در صورت وجود برنامه وابسته، قابل بررسی است.

    شما می توانید محصولات فیزیکی، نرم افزار دیجیتال یا حتی سرویس هایی را که بصورت آنلاین رزرو شده اند، مانند رزرو هتل را بررسی کنید. مقایسه این محصول با سایر محصولات در همین رده نیز بسیار موثر است. از همه مهم تر، اطمینان حاصل کنید که محتوای مفصلی را برای بهبود تبدیل ها تولید می کنید.

    از چندین منبع استفاده کنید.

    به جای اینکه فقط روی یک کمپین ایمیل تمرکز کنید، وقت خود را صرف کسب درآمد با یک وبلاگ کنید، با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی تماس بگیرید و حتی به تبلیغات بین کانال بپردازید. انواع استراتژی های بازاریابی را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما به کدام یک بیشتر پاسخ می دهند. مرتباً از این روش استفاده کنید.

     

    از چه استراتژی در سال 2021 برای افیلیت مارکتینگ پرسودتر استفاده کنیم؟

    یک استراتژی عالی بازاریابی افیلیت با یک پایه و اساس محکم شروع می شود. در اینجا اصول اساسی وجود دارد که باید هنگام شروع به کار داشته باشید.

    • نتایج را نشان دهید (اثبات):  یکی از بزرگ ترین راه هایی که می توایند درآمد شرکت وابسته خود را به سطح بالایی برسانید این است که به مردم نشان دهید در نتیجه استفاده از یک محصولات چه چیزی بدست آورده اید. نتایج مدرک اثبات شده ای برای ادعای شما است و باورپذیری آن را راحت تر می کند.
    • فقط محصولی را که با آن بسیار آشنا هستید را توصیه کنید: ایجاد اعتماد با مخاطب در بازاریابی شرکت های وابسته حرف اول را می زند و سریع ترین راه برای از دست دادن اعتماد توصیه محصولاتی است که قبلاً استفاده نکرده اید یا برای مخاطبان شما مناسب نیستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که هرگز به کسی نگویید مستقیماً کالایی را خریداری کند، شما به سادگی محصول را توصیه کنید و در صورت صلاح دید آن ها آن محصول را خریداری می کنند. هر چقدر مفیدتر باشید و هرچه بیشتر توصیه های با کیفیت ارائه دهید، احتمال اینکه بازدید کنندگان شما برای تخصص شما برگردند، بیشتر است.
    • به طور مداوم نرخ تبدیل خود را آزمایش و بهینه کنید: فرض کنید شما یک صفحه تبلیغات دارید که در آن محصول را از طریق پیوندهای وابسته تبلیغ می کنید. اگر در حال حاضر 5000 بازدید در ماه با نرخ تبدیل 2٪ دریافت می کنید، 100 مراجعه داشته اید. برای دستیابی به 200 مراجعه، می توانید 5000 بازدید کننده بیشتر داشته باشید یا نرخ تبدیل را به 4٪ افزایش دهید. کدام یک آسان تر به نظر می رسد؟به جای صرف ماه ها تلاش برای وبلاگ نویسی و پست های مهمان برای دریافت ترافیک ارگانیک، فقط باید نرخ تبدیل را 2٪ افزایش دهید. این می تواند شامل بهینه سازی صفحه فرود، آزمایش دکمه های فراخوان برای عمل و داشتن یک استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل باشد. با آزمایش و بهینه سازی سایت خود، با تلاش بسیار کمتر به نتایج بهتری خواهید رسید.
    • روی منابع ترافیکی وابسته خود تمرکز کنید: مهم است که بدانید میزان بازدید شما از کجا ناشی می شود و اطلاعات جمعیتی مخاطبان شما چیست. این اطلاعات به شما این امکان را می دهند که پیام خود را به صورت دلخواه و مطابق با مخاطبان خود تنظیم و ایجاد  کنید تا بتوانید بهترین توصیه های مربوط به محصولات وابسته را ارائه دهید. شما نباید فقط بر روی منابع خود تمرکز کنید، بلکه باید به منابع ترافیکی و مخاطبانی که از سایت شما بازدید می کنند، توجه کنید. منابع ترافیک ممکن است شامل ترافیک ارگانیک، رسانه های اجتماعی، ایمیل یا … باشد.

    همچنین می توانید داده های منبع ترافیک را در Google Analytics مشاهده کنید تا مواردی مانند زمان در صفحه، نرخ تبدیل، موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، زمان، دستگاه ها (موبایل در مقابل دسک تاپ) و موارد دیگر را مشاهده کنید تا بتوانید تلاش خود را متناسب با بالاترین ترافیک تبدیل داده ها و تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری آگاهانه ایجاد کنید.اگر از cms وردپرس استفاده می کنید برای نصب انالیتیکس به آموزش نصب گوگل آنالیتیکس مراجعه کنید.

     

    باور های رایج درباره ی افیلیت: آیا کسب درآمد از همکاری در فروش کار ساده ای است؟

    باور های رایج و نادرستی پیرامون بازاریابی شرکت های وابسته و افیلیت وجود دارد و این می تواند باعث شود مارک ها / مشاغل دچار مشکل شوند. مهم این است که شما برخی از این باور های غلط را درک کنید، بنابراین می توانید تصمیمات درستی برای رشد آینده کسب و کار خود بگیرید.

    1- مدیریت سیستم های وابسته سریع و آسان است (اشتباه اول)

    یک برنامه بازاریابی وابسته کار و تلاش زیادی می طلبد و در بیشتر شرایط رقابت زیادی در آن وجود دارد بنابراین شما فوراً درآمد نخواهید کسب کرد. صاحبان مشاغل و کارآفرینان تصور می کنند تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک سایت را راه اندازی کرده و یک شرکت وابسته را انتخاب کنید و تمام. اما از سال 2013 تنها 0.6٪ از بازاریابان وابسته شرکت کننده در این رقابت حضور داشته اند. این بدان معناست که بازاریابی وابسته برای ساختن و درآمدزایی به زمان و تلاش نیاز دارد. تجارت بازاریابی وابسته به تقویت روابط متکی است. شما این روابط را تقویت می کنید با:

    • آوردن شرکای مناسب در برنامه خود
    • به دنبال مشارکت بهتر و کارآمد تر بودن
    • به طور مرتب محتوای خود را به روز کردن

    یک برنامه وابسته فقط به شما کمک می کند تا به وب سایت یا تجارت خود مراجعه کنید. شما مسئول تبدیل این ترافیک به تبدیلات هستید.

    2- بازاریابی وابسته استراتژی قدیمی است. (اشتباه دوم)

    با توجه به الگوریتم های جدید گوگل برای سئو، ایجاد لینک که ممکن است منسوخ شود می تواند فعالیت شرکت های وابسته را دلسرد کند. حتی اگر اینگونه باشد، روش های جدید زیادی برای استفاده از SEO و ساختن نام تجاری خود وجود دارد. اگر برنامه خود را مدیریت نکنید، ممکن است با چند مشکل پیوند با گوگل روبرو شوید، اما در اکثر موارد، کل مفهوم بازاریابی وابسته هنوز برای گوگل منطقی است و می تواند منبع مرتبط دیگری را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

    3- موفقیت در بازاریابی شرکت های وابسته ناشی از قرار دادن محصول شما در سایت های مختلف است.(اشتباه دوم)

    بهترین راه برای فکر کردن در مورد بازاریابی وابسته کیفیت نسبت به کمیت است. بسیاری از وب سایت های کوچک وجود دارند که محصول شما را تبلیغ می کنند، اما مهم این است که تعداد کمی شریک پیدا کنید که بتوانند تبدیل را ارائه دهند. به عنوان مثال، یک شرکت خدمات مدیریت سهام دارای بیش از 20،000 شرکت وابسته در سیستم خود است، اما تنها حدود 25 شرکت وابسته 85 درصد درآمد کسب می کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط Three Ladders Marketing ، بیشترین میزان بازدید برای شرکت های وابسته توسط سئو، 79٪ و رسانه های اجتماعی ، 60٪ بوده است.

    اگرچه مطالعات نشان می دهد که بازاریابی شرکت های وابسته آسان نیست، اما شما به خاطر می آورید که روابط را تقویت کنید، بر روی حوزه ی کاری خود تمرکز کنید، به چند شرکت اصلی وابسته توجه کنید و سیستمی ایجاد کنید که عملکردی را هم برای تبلیغ کننده و هم برای شرکت وابسته ایجاد می کند و می توانید سود و تبدیل ایجاد کنید.

     

    آیا همکاری در فروش همچنان در سال 2021 پولساز است؟

    هم فروشندگان و هم تولیدکنندگان محتوا از قدرت شبکه توزیع شده بازاریابی وابسته سود می برند. مهم نیست که در کدام طرف هستید – فروشنده یا خالق محتوا – آینده ای روشن برای بازاریابی شرکت های وابسته در سال 2021 وجود دارد و با به کارگیری تکنیک ها و روش های صحیح می توانید حاشیه سود خود را تا حد زیاید بالا ببرید.

    با همکاری با یک فروشنده، بازاریابان وابسته می توانند جریان درآمد غیرفعال و در عین حال بسیار پردرآمد کسب کنند. از طرف دیگر، فروشندگان می توانند از نفوذ فزاینده سازندگان محتوا برای دسترسی به بازارها و مخاطبان جدید استفاده کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند. بنابراین در سال 2021، بازاریابی شرکت های وابسته یک موقعیت برد- برد برای طرفین است و همه ی افراد در سود آن سهیم هستند.

    مقالات مرتبط:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵